O&G BP
-
Skullweaver
Niin noh herdi on ehkä hitaampi ,mutta siitä saa tehokkaan itsemurha yksikönkin jolloin ei ole pakko taistelussa mitään aikaan saada. (Kyllä siinäkin porukkaa kuolee, mutta yleensä häviät taistelun ja ngobo LD:llä pakenet niin: 2D6 etäisyydeltä kaikki unitit ottaa D6 S5 iskut.) Eli kyllä minä tuota tehokkaampana pitäisin itse.Skullweaver kirjoitti:Kiitos selvennöksestä. Siinä tapauksessa voisit vahtaa Squiq Herdin Rock Lobbaan tai harkita Herdin tilalle nopeampia Hoppereita. (15pts/kipale)Coridus kirjoitti:Juu, Special-valintojen puolesta parikin Chukkaa menisi samaan listaan. Ikävä kyllä BP-listassa on vain yksi sotakone sallittu.
-
Skullweaver
Herdissä on vain se huono puoli, että siinä ottavat omatkin iskua kun Squiqit alkaa juoksentelemaan ympäriinsä.
Olen samaa mieltä muiden kanssa että kenraalin pitäisi olla tavallinen Goblin Big Boss. Hänelle kärry ja ehkäpä Ulag Akrit' Axe ja lumottu kilpi, mutta mistä pisteet? Isoa ngobboyksikköä voisi pienentää, Spidereilta ehä muusikko/bow:t pois, näillä pisteillä siis kärryhero.
Olen samaa mieltä muiden kanssa että kenraalin pitäisi olla tavallinen Goblin Big Boss. Hänelle kärry ja ehkäpä Ulag Akrit' Axe ja lumottu kilpi, mutta mistä pisteet? Isoa ngobboyksikköä voisi pienentää, Spidereilta ehä muusikko/bow:t pois, näillä pisteillä siis kärryhero.
No omat eivät AINA ota sitä iskua, riippuu ihan kuin pitkälle etäisyydelle lähtevät..Skullweaver kirjoitti:Herdissä on vain se huono puoli, että siinä ottavat omatkin iskua kun Squiqit alkaa juoksentelemaan ympäriinsä.
Goblin big boss kärryllä ei sa ulag + ench kilpeä, koska BP:ssä on se 125pts max määrä single modelilla. Eli jo kärry ja boss tekevät 95pts niin siinä on 30pts tavaroille. Elikkä best basha + ench shieldi voisi olla kova.
-
Skullweaver
- Grimgor ironhide
poista mad cap mushroomi
pistä mieeluumin specialiksi hoppereita.. ja koita saada pomos squigin ratsaille? kävelevä gobbo on aika laimee näkö..
ja mitä teet ku joku ampuva elffi yksikkö pistää nuolia sun 25 night gobbon yksikköön?
vastaus: fleeaat ulos kentältä, "syy ld 6"..
siinä sulle mieetittävää.
pistä mieeluumin specialiksi hoppereita.. ja koita saada pomos squigin ratsaille? kävelevä gobbo on aika laimee näkö..
vastaus: fleeaat ulos kentältä, "syy ld 6"..
siinä sulle mieetittävää.
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- Grimgor ironhide