empireitte hero *captain* sil ei taida olla armour savea jos ei osta. mut jos sille ostaa full plate armourin ni paljon sen AS on?
tiedän et on pöljä kysymys mut plz vastaisitteko?
Tai ihan normaali Empiren ritari.warboss1 kirjoitti:Joo eli jos on empiren captain ala full plate, ratsu, kilpi ja ratsun panssari (barding se on) niin sillä on silloin 1+ save.
Niin oudolta kuin se kuulostaakin, normaalilla Empiren ritarillakin on kääpiöiden parhaiden seppien tekemiä loistopanssareita.Lihamestari kirjoitti:Tai ihan normaali Empiren ritari.warboss1 kirjoitti:Joo eli jos on empiren captain ala full plate, ratsu, kilpi ja ratsun panssari (barding se on) niin sillä on silloin 1+ save.
Laitetaan E.Shieldi päälle niin on 0+ ASRatovaari kirjoitti:Niin oudolta kuin se kuulostaakin, normaalilla Empiren ritarillakin on kääpiöiden parhaiden seppien tekemiä loistopanssareita.Lihamestari kirjoitti:Tai ihan normaali Empiren ritari.warboss1 kirjoitti:Joo eli jos on empiren captain ala full plate, ratsu, kilpi ja ratsun panssari (barding se on) niin sillä on silloin 1+ save.
Vaan ei se 1+ save haittaa, itse olen huomannut että se 1+ on juuri "se" save, joka epäonnistuu useiten.
Barding on halvempi.Rotten sound kirjoitti:Laitetaan E.Shieldi päälle niin on 0+ ASRatovaari kirjoitti:Niin oudolta kuin se kuulostaakin, normaalilla Empiren ritarillakin on kääpiöiden parhaiden seppien tekemiä loistopanssareita.Lihamestari kirjoitti:Tai ihan normaali Empiren ritari.warboss1 kirjoitti:Joo eli jos on empiren captain ala full plate, ratsu, kilpi ja ratsun panssari (barding se on) niin sillä on silloin 1+ save.
Vaan ei se 1+ save haittaa, itse olen huomannut että se 1+ on juuri "se" save, joka epäonnistuu useiten.ja paljon tämä maksaa 15pts
Full armour+E.Shield+ Barding=0+ASEl Capitan kirjoitti:Barding on halvempi.Rotten sound kirjoitti:Laitetaan E.Shieldi päälle niin on 0+ ASRatovaari kirjoitti:Niin oudolta kuin se kuulostaakin, normaalilla Empiren ritarillakin on kääpiöiden parhaiden seppien tekemiä loistopanssareita.Lihamestari kirjoitti: Tai ihan normaali Empiren ritari.
Vaan ei se 1+ save haittaa, itse olen huomannut että se 1+ on juuri "se" save, joka epäonnistuu useiten.ja paljon tämä maksaa 15pts
Kyllähän se epäonnistuu, kuka tässä on muka väittänyt ettei?kääpänä kirjoitti:Mutta eikö armour save kuitenkin epäonnistu aina jos heittää ykkösen.