"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sulamisen estäminen

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Raistlin Majere

Sulamisen estäminen

Viesti Kirjoittaja Raistlin Majere »

Niin miten pystyn estämään Finfoamin sulamisen spreiaamisessa. Yritän tehdä maastoa ja haluasin tehdä niihin hyvät pohjat. Pienempiin voin käyttää ihan maalipurkkeja mutta en jaksa käyttää tätä Isompiin kohteisiin( mm. kalliot).

Please, Help.
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Itse olen havainnut toimivaksi esim. laimennetun erikeepperin sutimisen maalattavalle pinnalle.
Tyranni

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

Kalliothan saat tekemällä tavallisista kivistä ? Siihen ehkä pikkuisen codex/fortress grayta.
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Tavallisten kivien ongelmaksi saattaa muodostua liiallinen paino. Jos haluaa hyviä kallioita, joihin saa tehtyä tasanteita figuureja varten kannattaa kerätä paksua männyn kaarnaa jonka maalaa.
Raistlin Majere

Viesti Kirjoittaja Raistlin Majere »

Tyranni kirjoitti:Kalliothan saat tekemällä tavallisista kivistä ? Siihen ehkä pikkuisen codex/fortress grayta.

Juu ne ovat liian painavia ja en oo aikomassa tehdä oikeista kivistä muutenkaan, ne näyttävät omasta mielestäni vain rumilta.
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
Aloevera

Viesti Kirjoittaja Aloevera »

Rogue kirjoitti:Itse olen havainnut toimivaksi esim. laimennetun erikeepperin sutimisen maalattavalle pinnalle.

Tämä on toiminut minullakin. Kokeilemaan vaan ;)
Eilen oli silleen, tänään on tälleen.
Sami Jumppanen

Re: Sulamisen estäminen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Raistlin Majere kirjoitti:Niin miten pystyn estämään Finfoamin sulamisen spreiaamisessa. Yritän tehdä maastoa ja haluasin tehdä niihin hyvät pohjat. Pienempiin voin käyttää ihan maalipurkkeja mutta en jaksa käyttää tätä Isompiin kohteisiin( mm. kalliot).

Please, Help.
Aikaisemmassa ketjussa joku kertoi, että maali ei itse sulata sitä styroksia, vaan sen maalin ponneaine (tämä mainitaan ainakin jossakin spray kanisterissakin) ja tähän ilmeiseti auttaa se, että ruiskutat kauempaa, jotta se propaani kerkeää haihtua ilmassa. Luulen, että tämä onnistuu paremmin lämpimämmässä, mutta eihän nuo sprayt kylmässä muutenkaan toimi.
esko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko »

Paljonko vettä tulee siihen liiman laimennukseen?
Welcome to the jungle.
Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Itse laittaisin suunnilleen sen verran, että valmiista seoksesta tulisi maidon koostumusta vastaava. Kokeilemalla selviää. Kannattaa muistaa että vettä voi lisätä, mutta sitä on hankalampi ottaa pois.
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Kirjoitin joskus jotain tuonne. Ei suuria muutoksia siihen.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”