"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Millä perusteella valitsette armeijanne?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
manmangler
Viesti:

Viesti Kirjoittaja manmangler »

Okei

FB
Undead pitkän nenän näytö Grim Reaperille (ha ha elän vielä)hinta (joko 2nd tai 3rd edition) lopulta hienot figut,
Chaos upeat ukot (joko 2nd tai 3rd edition)
Vampire Count (Nykyinen Editio) pitää figuille jotakin keksiä
Khemri/Chaos Lue yläpuolinen
Chaoskääpiö (2nd tai 3rd edition aika ennen NIITÄ hattuja) Hienot Figut Bazooka, Swsivel Guns, Moprtars, Whirlindwind mikäs se toinen pyörivä propelli leikkuri kääpiökentauri kärry oli (Täytyisikin maalata osa uudestaan
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Eldar koska:

-Kaverit ehotti
-Liikkuvuus kiinnosti
-Scifi-look

Örkit koska:

-Koomisia (Kuld u past da skavenbruw?)
-Grreenn...
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Sellaiset nimet esineillä kuin Crown of Everlasting Conquest kieltämättä vaikuttavat aika paljon.
zqmfgb
Thanguol

Viesti Kirjoittaja Thanguol »

Valitsin Skavenit koska ne näyttivät huvittavilta ja ovat ihan kohtuullisen hyviä[/img][/i]
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

1.Örkit koska kaveri (myi/möi?) halvalla...

2.Bretonnia sain paljon pikkurahalla...

3.Lotr olen TSH friikki (elokuva käyty katsoon 3kertaa.) ja sen haltiat ovat (parhaita) kivoimpia (LEGOLAS!!)
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Chaos 40k

1.daemon prince oli niin hieno
2.mahdollisuus konffata
3.evil..
makebou

Viesti Kirjoittaja makebou »

FB chaos:
ne oli niin isoja ja nurgle on mun näkönen
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Guru(makebou) kirjoitti:nurgle on mun näkönen
HAHAHAHAHAHAHAHAAAHhaahahahah.. huuuh...

aijjaijjai... parhaita juttuja koskaan. toi on periaatteessa ihan roskahuumoria mutta tehoaa
Viimeksi muokannut Maelis, Ma 20.01.2003 16:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mets^

Viesti Kirjoittaja Mets^ »

Legolas kirjoitti:1.Örkit koska kaveri (myi/möi?) halvalla...

3.Lotr olen TSH friikki (elokuva käyty katsoon 3kertaa.) ja sen haltiat ovat (parhaita) kivoimpia (LEGOLAS!!)
Ei tuo tee vielä friikkiä. Lue kirja 8 kertaa suomeksi, 2 englanniksi, silmarillion pari kertaa ja hobitti vielä monta kertaa. Ja katso molemmat leffat about 5 kertaa (eli ensi-ilta, sitten koneelle ja kun dvd tulee niin ostetaan se), sitten kaverit sanoo friikiksi. Kokemusta on. Ja tietenkin leffoja katsottaessa puolet ajasta menee valittamiseen kun kaikki on tehty niin huonosti ja että kirjassa oli eri tavalla.

Ja toivon että pidät Legolaksesta muunkin takia kun että se Orlando on niiiiiinn söpö.

Sitten itse asiaan.

Skavenit: Aloitin WE:llä joskus aikaa sitten, mutta pikkuveli osti silloin skaveneita. Se oli ostanut 8 valmiiksi (hienosti) maalattua Plague Monkkia. Se oli menoa sitten. Vaihdoin armeijoita veljen kanssa. Tykkään ideasta siinä armeijassa. Ja pelityylistä. Eli ei aina niin toimiva mutta hauska. Eikä niillä se häviäminen ole niin vakavaa, niitä tulee aina lisää. Lisäksi minulla on tapana suunnitella aivan alyttömät kasat "sankareita" joille on kaikki esineet valittu tarinan mukaan.

Sitten kun niillä voittaa niin on useimmiten vastustajan naama näkemisen arvoinen. "Ei voi rotat tappaa miun haltioita, nää on noitten yläpuolella!" Ja sotakoneet on myös iso plussa. On hauska nähdä kun vastustajat oppivat pelkäämään niitä, vaikka aluksi nauravat kun ne kosahtavat heti alkuun.

40k Slaanesh: Tähän perustelut olen postannut joskus aiemmin 40k keskusteluiden puolelle. Siis täysin Emperor's Children armeija. Figujen määrä armeijassa on valittu niin että se on kuudella jaollinen. Pidän ulkonäöstä (tätä eivät kaikki ymmärrä) sekä ideasta ja tyylistä yms. Myös se että kaverit pelaavat lojalisteilla, kun taas omani kuuluvat Keisarin pahimpiin vihollisiin. Lisäksi Kivun ja Nautinnon Jumala vetoaa pieneen osaan minussa. :roll: Vielä se että en tiedä LPR:ssä ketään kuka näillä pelaisi, ja peliporukassa on yksi Khornen pelaaja.
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

1.Kivoja pieniä karvapalloja
2.Hauska pelata
3.Hienoja figuja(jos osaa maalata)
4.Magia
5.Sotakoneet
Eli skavenit :D Aina saa olla varovainen niiten taikojen ja sotakoneiden kans mut mitä väliä jos vaikka kuolee parit omat ukot :D
Behold the glory of my vermin horde
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Metsänpeikko kirjoitti:

Ei tuo tee vielä friikkiä. Lue kirja 8 kertaa suomeksi, 2 englanniksi, silmarillion pari kertaa ja hobitti vielä monta kertaa. Ja katso molemmat leffat about 5 kertaa (eli ensi-ilta, sitten koneelle ja kun dvd tulee niin ostetaan se), sitten kaverit sanoo friikiksi. Kokemusta on. Ja tietenkin leffoja katsottaessa puolet ajasta menee valittamiseen kun kaikki on tehty niin huonosti ja että kirjassa oli eri tavalla.

Ja toivon että pidät Legolaksesta muunkin takia kun että se Orlando on niiiiiinn söpö.

Eihän tuo oo vielä mikään friikki...Lue vielä Keskeneräisten Tarujen kirja 3 kertaa läpi...En ite jaksanu loppuun...Kävi tylsäksi (Ja SE on ihme :) ...)
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Mets^

Viesti Kirjoittaja Mets^ »

Lord Azog kirjoitti:
Metsänpeikko kirjoitti:

Eihän tuo oo vielä mikään friikki...Lue vielä Keskeneräisten Tarujen kirja 3 kertaa läpi...En ite jaksanu loppuun...Kävi tylsäksi (Ja SE on ihme :) ...)
Ainiin. Tuo unohtui :D Se on tullu luettua vaan kerran läpi.
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

"minä en valinnut armeejaani,se valitsi minut"
dark eldarit:
1)tausta fluffi(kidutusta! :cry: )
2)peli porukkamme oli silloin vielä nuori,joten pääsin valitsemaan monesta
3)tyylikkäät figut
4)monia erillaisia pelityylejä(pointwise,shooty,raider rush...)
että silleen
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Metsänpeikko kirjoitti:

Mihin jäivät Tolkienin maailma (Samat tiedot löytyvät Silmarillionista, mutta ilman hienoja kuvia), Keskeneräisten tarujen kirja ja LOTR-pelit?

Leffoja katsottaessa piti olla iloinen kun se ruma läski Tom Bombadil ja ne pitkäveteiset Tolkien-runot puuttuivat.

Iso osa noista LOTR-peleistä on muuten surkeaa kuraa.

Silmarillion kannattaa nyt ostaa melko halvalla Suomalaisesta Karjakaupasta.

LOTR:issa minulla olisi varmaan Rohanin Ratsuruhtinaita. Ne ovat aika hienoja figuja.
zqmfgb
ChaosBonzai

Orlando on niiiinn söpö.
Are you crazy satun olemaan poika/mies enkä satu olemaan mikään homppeli! "loukkaantuu :D "

Mihin jäivät Tolkienin maailma?
Omistan tämän...
Unohdettujen tarujen kirja
Luettu...
Silmarillion
Luettu...
Kaksi tornia peli
Pelattu
Unohditte muut pikkukirjat esim. Seppä ja lohikäärme yms. HÄVETKÄÄ! :wink:
Darkheart

Viesti Kirjoittaja Darkheart »

Liskot ja Ylitontut magian, figujen ja pelattavuuden takia.
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Legolas kirjoitti:Unohditte muut pikkukirjat esim. Seppä ja lohikäärme yms. HÄVETKÄÄ! :wink:
Tarkoittanet Seppä ja satumaa sekä Maamies ja lohikäärme.

Kukaan Tolkien-friikki ei voi tykätä niistä elokuvista. (Tällä perusteella maailmassa on ehkä kolme Tolkien-friikkiä, mutta he ovat valmiita taistelemaan näkemyksensä puolesta.)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
ChaosBonzai

The Captain kirjoitti:Seppä ja satumaa
Tässähän menee íhan senat sakasin! :D
Tätä tarkoitin...
Captain tykkäätkö itse Tolkienin tuotoksista?
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

No, niin Legolas ja kumppanit, voitte aivan hyvin kinastella tästä "Olenko LOTR-friikki vaiko en?"-aiheesta, kunhan teette sen PM:llä tai edes jossain muussa topicissa yms. mutta ei täällä koska aihehan oli: "Millä perusteella valitsit/valitset armeijasi?" ja tuolla Tolkien jutulla ei ole p****n vertaa tekemistä aiheen kanssa.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Sitäpaitsi kumpikaan teistä ei vaikuta edes vielä kovin friikahtaneelta, itse tunnen erään jannun joka on lukenut kyseisen kirjan niin monta kertaa ettei pysy enää lskuissa tyylillä "kun kirja on saatu loppuun aloitetaan se heti alusta" Ja se tekee aika monta kertaa kun tälläistä lukemista on kertynyt kymmenenkin vuotta.
Tiedä sitten.

No nyt kun minut on juksattu avautumaan voin samalla kertoa itsekkin omista mieltymyksistäni armeijoihin.
No kääpiöt kuuluvat omiin suosikkeihin päätin että alan keräämään niitä vaikka en tiennyt pelistä mitään muuta kuin mitä pystyin päättelemään fantasiapelien hinnaston ja warhammer 40k:n 2nd edition sääntöjen perusteella.

40k.ssa taas mieltäni kiehtovat erilaiset oikeasti sci-fistiset rodut niinpä hyllyyni on päätynyt tähän mennessä tau ja eldar armeijat, necronitkin olisi ihan hienoja jatkaen samaa linjaa, mutta tuskimpa niitä koskaan jaksan hommailla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”