aloittamassa haltioita
aloittamassa haltioita
Eli olen luultavasti aloittamassa keräämään haltioita eli mikä opus antaa lisää tietoa???
voiko siis high elffeillä pelata armeijaa vastaan, joka koostuu esim. madrilista tai Aragon king elessarista??
kun eikös high elffit ole sieltä vanhasta ajasta ja nuo sieltä sormuksen uudesta sodasta vai olikos se kolmas aika? alan mennä vähän sekaisin noissa ajoissa.
Mutta kotipeleissähän se on sallittua, jos asiasta peliä ennen sopii!
kun eikös high elffit ole sieltä vanhasta ajasta ja nuo sieltä sormuksen uudesta sodasta vai olikos se kolmas aika? alan mennä vähän sekaisin noissa ajoissa.
Mutta kotipeleissähän se on sallittua, jos asiasta peliä ennen sopii!
Ihan samalla tavalla ne helffitkin on kolmannen ajan haltioita. Asusti niitä esim. Rivendelissä kolmannella ajalla.Juhis kirjoitti:High elffit kuuluvat toisen ajan loppuun, eli se poppoo, mikä taisteli Sauronia vastaan viimeisessä liitossa. Toki high elffei voi käyttää vaikkapa 3. ajan Rivendell listassa.
Ja wood elffit ovat sitten kolmannen ajan haltioita.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
Wood Elffejä on myös ollut ihan yhtä kauan kuin High Elffejä. Ossiriandin Viherhaltioita, meinaan. Juhiksen kannattaisi ehkä perehtyä asiaan hieman paremmin, ennen kuin alkaa aloittelijoita neuvomaan.SMusta kirjoitti:Ihan samalla tavalla ne helffitkin on kolmannen ajan haltioita. Asusti niitä esim. Rivendelissä kolmannella ajalla.Juhis kirjoitti:High elffit kuuluvat toisen ajan loppuun, eli se poppoo, mikä taisteli Sauronia vastaan viimeisessä liitossa. Toki high elffei voi käyttää vaikkapa 3. ajan Rivendell listassa.
Ja wood elffit ovat sitten kolmannen ajan haltioita.