Nobo tarvitsee apua...
-
Läppäläinen
Nobo tarvitsee apua...
Olen ihan aloittelija, ja minä pidän tau empireä hyvänä, mutta en tiedä olisiko se helppo minun kaltaiselleni aloittajallle. Älkääkä alkako valittamaan että osta sääntökirja, joo en ole VIELÄ ostanut sitä, mutta ostan sen kyllä...
Taukit (tau:ut) ovat Kuulema yksi vaikeimmista aloitus armeijoista, ota eldarit tai joku muu jyskyti jyskyti armeija, vaikka mariinit, mutta mariiinejahan on jokaisella, aloita jos haluat tau ne ovat hyviä battlesuittejen hyppy ja ammu taktiikoissa, tai kala-kompania (ajoneuvot:hammerhead skyray devilfish pirahna).
- Lihamestari
Hah. Dark Eldarit tai Örkit ovat vielä vaikeampia.K0tka kirjoitti:Taukit (tau:ut) ovat Kuulema yksi vaikeimmista aloitus armeijoista, ota eldarit tai joku muu jyskyti jyskyti armeija, vaikka mariinit, mutta mariiinejahan on jokaisella, aloita jos haluat tau ne ovat hyviä battlesuittejen hyppy ja ammu taktiikoissa, tai kala-kompania (ajoneuvot:hammerhead skyray devilfish pirahna).
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
-
Läppäläinen
-
Läppäläinen
Maalipurkkien määrähän tulee siitä mitä värejä haluat itse käyttää. Katsele netistä Tau kuvia, ja jos joku niistä iskee, hommaa niitä värejä. Toinen vaihtoehto on ostaa se Codex ja katsoa sieltä sopiva. Tai sitten voit kehitellä oman väriyhdistelmäsi ja hankkia siihen sopivat värit.Läppäläinen kirjoitti:Montakohan maalipurkkii täytys ostaa ja mitä värejä?
Hakaneula on yksinkertaisuudessaan niin hieno keksintö, ettei mikään tuotekehittely voi sitä parantaa.
- Half-breed
Ne on Tau-planeetan tunnuksia. Codexista löytyy lista kaikista Tau-planeetoista ja niiden tunnuksista. Et tee mitään suurta syntiä, jos sinulla ei ole niitä tunnuksia omilla joukoillasi.Läppäläinen kirjoitti:Mitä ovat Sept markingit?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Hands_of_blue
Totuushan on se, että nykyään 40k:ssa mikään armeija ei ole liian vaikea tasan kenellekään jos enkku taipuu edes jotenkuten ja omaa jonkilaista aivotoimintaa. Hyvin pelaaminen sitten taas vaatii jo pientä taktista kyvykkyyttä, toisilla armeijoilla enemmän ja toisilla vähemmän mutta kaikilla on takuulla mahdollisuudet oppia pelaamaan hyvin oli aloittelija tai ei.