"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Varmaan siinä mielesä että sitä ei voi ottaa montaa, kuten tavan warbossia voisi.
Onko Azhagilla 0-1 rajoitusta tai muuta rajoitusta? En ihmettelisi suuresti jos tällainen puuttuisi. Kyseessä on mahdollisesti taas yksi hieno esimerkki RAW-periaatteen typeryydestä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Varmaan siinä mielesä että sitä ei voi ottaa montaa, kuten tavan warbossia voisi.
Onko Azhagilla 0-1 rajoitusta tai muuta rajoitusta? En ihmettelisi suuresti jos tällainen puuttuisi. Kyseessä on mahdollisesti taas yksi hieno esimerkki RAW-periaatteen typeryydestä.
Toisaalta, säännöissä kielletään saman taikaesineen ottaminen useaan kertaan. Päteekö tämä vain Magic Item listasta valittuihin esineisiin vai myös Azhagin ja muiden nimettyjen hahmojen esineisiin jotka tulevat automaattisesti mukana?
Wompatti kirjoitti:Toisaalta, säännöissä kielletään saman taikaesineen ottaminen useaan kertaan. Päteekö tämä vain Magic Item listasta valittuihin esineisiin vai myös Azhagin ja muiden nimettyjen hahmojen esineisiin jotka tulevat automaattisesti mukana?
Jos nimettyjen hahmojen esineien kerrotaan olevan taikaesineitä niin eiköhän ne ole tuon saman taikaesinesäännön alaisia. Näin ainakin minun mielestäni.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään.
Wompatti kirjoitti:Toisaalta, säännöissä kielletään saman taikaesineen ottaminen useaan kertaan. Päteekö tämä vain Magic Item listasta valittuihin esineisiin vai myös Azhagin ja muiden nimettyjen hahmojen esineisiin jotka tulevat automaattisesti mukana?
Jos nimettyjen hahmojen esineien kerrotaan olevan taikaesineitä niin eiköhän ne ole tuon saman taikaesinesäännön alaisia. Näin ainakin minun mielestäni.
Huom se koskee "VALITTUIHIN" joten kukaan ei voi sanoa mitään jos näkee kolme samaa "speccua", koska missään ei lue, että nämä ovat speccua, rajoitusta.
Tämähän on porsaan kokoinen reikä
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh
Sehän on niin typerää, jos niitä saisi otta enmmän kuin yhden. Siinä sen historiassakin luki, että se kuoli jossain empiren suurhyökkäyksessä. Eikös sekin kerro jo sen ettei niitä saa ottaa enempää kuin yhden? GW:n sivuilla se on special charru, mutta army bookissa ei mainita mitään.
Rune kirjoitti:
Ja sillä pelaajalla, joka yrittää edes vitsillä tuollaista minua vastaan, on porsaan kokoinen reikä päässään ennen deploymentia.
Maailma (ja säännöt) muuttuu eskoseni. Niin tyhmältä kun se kuulostaakin lyödä kaksi "special" characteria kentälle, niin säännöt eivät sitä (ainakaan ennen seuraavaa errataa) kiellä. Minäkin olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että armeijoissa tulisi olla muutakin kuin lohikäärme ja pakolliset coret, mutta ei auta itku markkinoilla jos sellaista vastaan joutuu turnauksessa pelaamaan...
Mutta kyllä saattaisi itsellekkin kasvaa sarvet päähän jos kaksi Tyrionia marssisi vastaan.. eli toivottavasti korjaavat tämän pian..
Tuskin tässä nyt kovinkaan moni on tuollaista temppua vetämässä, sääntöjen puitteissakaan. Useamman saman "nimetyn hahmon" (eivät ne special hahmoja enään ole) kun saa vasta 3000 pisteestä ylöspäin kentälle, ja yleensä tämän kokoiset pelit ovat niitä hupimielessä pelattuja pelejä, eivätkä mitään turnausten kaltaisia cheesefestejä.
Wompatti kirjoitti:Tuskin tässä nyt kovinkaan moni on tuollaista temppua vetämässä, sääntöjen puitteissakaan. Useamman saman "nimetyn hahmon" (eivät ne special hahmoja enään ole) kun saa vasta 3000 pisteestä ylöspäin kentälle, ja yleensä tämän kokoiset pelit ovat niitä hupimielessä pelattuja pelejä, eivätkä mitään turnausten kaltaisia cheesefestejä.
Juuri näin, sillä tuskin kukaan semmoisen kaverin kanssa haluaa pelata, joka kavereidenkin kesken tarjoilee juustoa leivän päällä.