"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Combat patrol ja armoured fist(ja hellhound)

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Anaheim

Combat patrol ja armoured fist(ja hellhound)

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Eli tiivistettynä:Voinko ottaa armoured fistin pakolliseksi troopikseni combat patroliin?
En tätä muuten kysyisi,mutta:
a)muistaakseni GeeWeen canadan sivuilla oli combat patrol listassa kaartilla ainoana trooppina armoured fist squad
b)kaartin codexi muistaakseni sanoo suht selkeästi että jokaista platoonaa kohden voit sisällyttää yhden armored fistin

ja sitten toinen kysymys:Combat patrol ja hellhound.
Käsittääkseni hellhoundin yhteen laskettujen panssarien summa on 34,ja raja combat patroliin 33.Kuitenkin olen varma,että jossain olen(siis GW:n sivuilla tai WD:ssä)nähnyt combat patrol listan hell houndilla.

Siis:Onko näissä taas tehty kämmäys vai onko tässä joku salakavala salaliitto meitä vähemmän reilusti pelaavia kaartinpelureita auttaakseen?

AnEdit:Löysin jo missä sen hellhoundin olin nähnyt!!tuossa on linkki,toiseksi ylin ladattavista,ja PDF dokumentti arkki kuusi,sieltä tuo kaartin viritelmä!!
http://uk.games-workshop.com/warhammer4 ... -patrol/1/
ale

Viesti Kirjoittaja ale »

"...in Combat Patrol, the Armoured Fist squad can be taken on its own." (iso sääntökirja s. 182)

Hellhoundia et saa.
Spetulhu

Re: Combat patrol ja armoured fist(ja hellhound)

Viesti Kirjoittaja Spetulhu »

Anaheim kirjoitti:Combat patrol ja hellhound. Onko näissä taas tehty kämmäys vai onko tässä joku salakavala salaliitto meitä vähemmän reilusti pelaavia kaartinpelureita
Kämmäys kuten tavallista. Ehkä ne on laskenut sen Chimeraksi?
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.

-Vanha sananlasku IG:ssä
Anaheim

ale kirjoitti:"...in Combat Patrol, the Armoured Fist squad can be taken on its own." (iso sääntökirja s. 182)

Hellhoundia et saa.
sorry,eipä BBB:tä hyllystäni löydy,mutta kiitos vastauksesta :)
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Anaheim kirjoitti:AnEdit:Löysin jo missä sen hellhoundin olin nähnyt!!tuossa on linkki,toiseksi ylin ladattavista,ja PDF dokumentti arkki kuusi,sieltä tuo kaartin viritelmä!!
Jos nyt tarkoitit tässä nähtäviä tankkeja, niin kummatkin ovat Chimeroja. Toinen näistä on vain hieman konvertoitu.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Anaheim

Half-breed kirjoitti:
Anaheim kirjoitti:AnEdit:Löysin jo missä sen hellhoundin olin nähnyt!!tuossa on linkki,toiseksi ylin ladattavista,ja PDF dokumentti arkki kuusi,sieltä tuo kaartin viritelmä!!
Jos nyt tarkoitit tässä nähtäviä tankkeja, niin kummatkin ovat Chimeroja. Toinen näistä on vain hieman konvertoitu.
ei,en tarkoita,en minä nyt niin sokea ole :D.ota se ladattava WD 284 Eye of terror systeemi,ja katso alimmalta sivulta malli army listit.
toisaalta huomasin toisenkin mokan kaartin listassa,siihen on nimittäin samaan erikoisase tiimiin sisällytetty kaks demolition chargea...

AnEdit:Ja siltä varalta ettette vieläkään onnistu löytämään,pistän suoran linkin siihen :D
http://uk.games-workshop.com/download/d ... 0mins2.pdf
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Hellhound sai paremmat panssari arvot uusimmassa Kaartin codexissa, ja sitä ei enää nykyään saa Combat Patrolliin. Vanhan codexin aikaan sen vielä sai.

Eye of Terrorin aikaan vanha codexi oli vielä voimassa.
Phil Kelly says "No!"
Anaheim

Garoth kirjoitti:Hellhound sai paremmat panssari arvot uusimmassa Kaartin codexissa, ja sitä ei enää nykyään saa Combat Patrolliin. Vanhan codexin aikaan sen vielä sai.

Eye of Terrorin aikaan vanha codexi oli vielä voimassa.
selvä.Juu,se näköjään maksoikin silloin vielä 60 pts,nyt vasta huomasin :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”