"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cult of Slaanesh väriteema hakusessa

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Guardsman
Viesti:

Cult of Slaanesh väriteema hakusessa

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Mitkä värit sopivat Slaaneshille? Olen ajattellut keltaisia. DE figut voivat näyttää hienoilta, mutta ei taida sopia kaaokselle.

Myös konffaus ideoita voisin kaivata. Mistä tehdä Druchii Anointed hero ja Devouted of Slaanesh ryhmä?
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Väriteemasta ensinnä, Slaaneshin palvojat suosivat pinkkiä, liilaa, mustaa ja semmoisia värejä. Keltainenkin kai jotenkin menisi vaikka ensisijaisesti viittaisikiin Tzeentchiin.

Druchii Anointediksi ratsulla Slaanesh champion on steed of slaanesh on aika pop valinta, figu on makea ja jos vaihtaa pääksi paljaan haltia pään niin se vielä näyttääkin joltain mitä Anointedin voisi kuvitella näyttävän.

Devoted of Slaanesh, nämä joko Witch Elffeistä tai Daemonettes of slaanesh napeista on ollut kaikkein suosituimpia. Huomaa että daemonetteille pitää vaihtaa baset, sillä heidän omat on liian pienet. Muita vaihtoehtoja voi kaivaa esimerkiksi Mordheimin amazoneista.
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

oranssi sopii todella hyvin myös, itse pidän tällaista teemaa omillani = fiery orange+shadow grey (päävärit9
Paha Vaatturi

Viesti Kirjoittaja Paha Vaatturi »

Myös turkoosi, lila, luun tai kerman valkoinen voisi näyttää hyvältä.

Tässä on yks mun warruista CoS teemalla: http://s82.photobucket.com/albums/j279/ ... tled-3.jpg
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”