"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Barbaari lyijykynällä

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Hagakure

Barbaari lyijykynällä

Viesti Kirjoittaja Hagakure »

Terve ja hyvää uutta vuotta.

Uusi kuva taas. Aika nopea yhden illan vauhtityö. Linkin takana on myös kuva mistä otin mallia, mutta silti ovat tyypit hiukan eri asennoissa :) Skannerini taitaa oikeasti syödä varjoja pois tai joku on asetuksissani pielessä...voisihan myös koittaa niitä kuvankäsittelyohjelmia tms?

No ei kai tässä sitten mitään en ole tuota kuvaa itse niin tarkkaan syynännyt etten osaa paljoa sanoa virheistä tällä kertaa.

´ere u go:
http://s72.photobucket.com/albums/i199/ ... /Barbaari/

panee miettimään miksi olen laittanut tuolle samuraillekin oikein kansion vaikka se on noin ruma O_o

EDIT: Tosiaan haluan vielä kiittää Larry Elmorea kaikista hänen loistavista töistään joita olen saanut ihailla vuosien saatossa. Linkki miehen nettisivuille: http://www.larryelmore.com/index.htm
Viimeksi muokannut Hagakure, Ma 29.01.2007 18:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ex-Arathon, hän joka ei enää koskaan onnistunut kirjautumaan sisään.
Cait Sith

Viesti Kirjoittaja Cait Sith »

Erittäin hyvin mallista onnistuit piirtämään, jälleen kerran. Mitäköhän 'rakentavaa' keksisi..
No, eipä taida oikein olla muuta sanottavaa, mutta siis hyvää työtä, hyvää työtä.
Finklestein

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

Asento ei ole yhtä liikkuva kuin alkuperäisessä kuvassa, muutenkin lyijykynän vedot ovat todella jäykkiä. Rokottaa heti varjostusten realistisuudessa, kannattaa hankkia kunnon piirrustuskynät. HB ei ole tarpeeksi pehmeä. Lisää syvyyttä varjoihin.
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
Hagakure

Viesti Kirjoittaja Hagakure »

Yep aikoinaan minulta löytyikin 4b ja 5b, mutta kulutin ne sitten loppuun ja halusin koittaa jotain uutta.

Minun tekeleeni asento on vähän kuin hieman kunnianarvoisan Elmoren taideteoksen asennon jälkeen. Tai siis...noh toivottavasti nyt ymmärsitte :) Työn minun tyyppini selkä on vähän suoremmassa ja muutenkin vähän jo "aikomuksena iskeä"mmän näköinen.

Hyvin, hyvin epäselkeää taas

EDIT: Eli kyllä vielä selkeästi huomaa kumpi meistä on parempi(ja omaperäisempi) Larry vai minä. :D
Ex-Arathon, hän joka ei enää koskaan onnistunut kirjautumaan sisään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”