Eli seuraavaksi haluaisin tehdä closecombat ryhmän, mutta vaatikko tämä ryhmä sotilaita viisi + aspa vai käykö et cs mariineja on 4 + aspa jolloin tämä täyttää codeksin vaatimukset.Toivottavasti ymmärsitte mitä selitin. (I hope so)
Csm codeksin troopien lukumäärästä.
Csm codeksin troopien lukumäärästä.
No moi kaikille.Olen kasaillut Word bearers armijaa ja kohtasin pahan ongelman.Eli olen käyttänyt kaikki bolt pistoolini kaiken maailman heroille ja loordeille. (Tai siis aspalle, yhdelle Loordille ja dark apostlelle ja innostuin tekemään spece mariinista possesedin.)
Eli seuraavaksi haluaisin tehdä closecombat ryhmän, mutta vaatikko tämä ryhmä sotilaita viisi + aspa vai käykö et cs mariineja on 4 + aspa jolloin tämä täyttää codeksin vaatimukset.Toivottavasti ymmärsitte mitä selitin. (I hope so)
-
Morglun voittamaton
ihan näin OT 5 miehen(aspa eli ei)lähisryhmä on suhteellisen sukka,ellei sitä tukemaan nappaa bloodletter joukkuetta....
itse suosittelen 10 miestä,kaikilla CC-varustus.
Aspa,luonnollisesti,ja muista tökätä koko yksikkö mielellään rhinoon...
En ole ihan varma tästä,mutta mielestäni aspalle sai iconin,jolloin bloodletterit pomppaavat viereen,lisäksi aspalle fisti on aina kova.
itse suosittelen 10 miestä,kaikilla CC-varustus.
Aspa,luonnollisesti,ja muista tökätä koko yksikkö mielellään rhinoon...
En ole ihan varma tästä,mutta mielestäni aspalle sai iconin,jolloin bloodletterit pomppaavat viereen,lisäksi aspalle fisti on aina kova.