"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuinka maalata tasaista valkoista?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Lumppu
Viesti:

Kuinka maalata tasaista valkoista?

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Tervepä mieheen.

Minua on askarruttanut eräs kysymys;kuinka saada tasaista valkoista?Tarkoitan pääasiassa lumen,Skull whiten väristä valkoista..

Olen yrittänyt eldarien aseita yms. maalata Skull whitellä mutta ei tule kunnon tasaista.Kuinka onnistun?Ruskea pohjamaali?

Olen myös koittanut mustalle pohjamaalille,muttei onnistu.Inkki taas tummentaa valkoista..

Apuja?
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Rautamaha

Viesti Kirjoittaja Rautamaha »

Harmaa pohja ja sitten valkosta, toimii minulla.
Fellows, there's a troll among us.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Harmaan päälle monta ohutta kerrosta ja mikäli taitoa ja kärsivällisyyttä riittää niin vaaleanruskeasta valkoiseen blendaamalla saa aika hyvää jälkeä useimpiin pintoihin.
Lumppu
Viesti:

Rautamaha kirjoitti:Harmaa pohja ja sitten valkosta, toimii minulla.
Kiitos!Lyhyt ja ytimekäs.:)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Käytä jonkun muun valmistajan valkoista. Itselläni Vallejo Model Colorin Ivory (sellainen luonnovalkoinen) peittää parilla kerroksella lähes minkä tahansa värin, kunhan tajuaa lisätä nesteitä järkevissä määrin.
Lumppu
Viesti:

hyytelöperuna kirjoitti:Käytä jonkun muun valmistajan valkoista. Itselläni Vallejo Model Colorin Ivory (sellainen luonnovalkoinen) peittää parilla kerroksella lähes minkä tahansa värin, kunhan tajuaa lisätä nesteitä järkevissä määrin.
Ei oikein löydy kauppaa josta löytyisi Vallejoja, luulisin.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Razwrakka kirjoitti:
hyytelöperuna kirjoitti:Käytä jonkun muun valmistajan valkoista. Itselläni Vallejo Model Colorin Ivory (sellainen luonnovalkoinen) peittää parilla kerroksella lähes minkä tahansa värin, kunhan tajuaa lisätä nesteitä järkevissä määrin.
Ei oikein löydy kauppaa josta löytyisi Vallejoja, luulisin.
Sotataito.com myy kivasti kaikkea, myös Vallejota. Luotettava kauppa, suosittelen vilpittömästi. Kuulemani mukaan saa myös erikseen sopimalla Model Color-sarjaa. Normaalisti Game Coloria.

http://www.sotataito.com/

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Vallejon värit yleensäkin ovat huomattavasti peittävämpiä. Lisäksi vielä riittoisampia, halvempia, ja koostumukseltana parempia.
Tyranni

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

http://www.fantasiapelit.com, sieltä saa Vallejoita
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
Lumppu
Viesti:

Samppa93 kirjoitti:http://www.fantasiapelit.com, sieltä saa Vallejoita
Selvä pyy.
Cannonfodder

Viesti Kirjoittaja Cannonfodder »

figunarkki kirjoitti:Vallejon värit yleensäkin ovat huomattavasti peittävämpiä. Lisäksi vielä riittoisampia, halvempia, ja koostumukseltana parempia.
Ja lisäksi ne haisevat hammaslääkärille ja niistä jää hieman kiiltävämpi pinta kuin Citadelin vastaavista.
"Only the dead have seen the end of war."
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Ei nyt oteta taas erää Vallejo vs. GW. Haulla voi kukin tonkia riittävästi tietoa aiheesta ja maalipurkkien hinnan ollessa 2-2,50 euro per purkki voi jokainen jopa pienellä vaivalla kokeilla itse mistä tykkää.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Cannonfodder kirjoitti:
figunarkki kirjoitti:Vallejon värit yleensäkin ovat huomattavasti peittävämpiä. Lisäksi vielä riittoisampia, halvempia, ja koostumukseltana parempia.
Ja lisäksi ne haisevat hammaslääkärille ja niistä jää hieman kiiltävämpi pinta kuin Citadelin vastaavista.
Kuulemma auttaa, jos maalin sekoittaa kunnolla ennen käyttöä.
Necron Loiri

Viesti Kirjoittaja Necron Loiri »

Itse, kun en ole Vallejon maaleja kokeillut, osaan ehdottaa vain GW:n bleached bonea. Hyvä luonnonvalkoinen joskin hieman vihreänruskehtava, joka peittää todella hyvin.
Lumppu
Viesti:

Necron Lord kirjoitti:Itse, kun en ole Vallejon maaleja kokeillut, osaan ehdottaa vain GW:n bleached bonea. Hyvä luonnonvalkoinen joskin hieman vihreänruskehtava, joka peittää todella hyvin.
Kysyin ihan vitivalkoista kylläkin.
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Maalaa ohuesti pohjalle vaikka GW:n mithril silveriä, jonka päälle valkoista. Metallimaalien olen muutenkin huomannut auttavan peittävyysongelmissa.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Tai sitten Rackhamin valkoinen. Mattapintaisempi kuin kumpikaan edellämainituista ja peittää myös hyvin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Lumppu
Viesti:

taavetti kirjoitti:Maalaa ohuesti pohjalle vaikka GW:n mithril silveriä, jonka päälle valkoista. Metallimaalien olen muutenkin huomannut auttavan peittävyysongelmissa.
Hmm, kiitos vinkistä, täytyy kokeilla. "Hohtaako" valkoinen yhtään, jos laittaa pohjakerroksen hilemaalilla..?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”