Kuinka maalata tasaista valkoista?
Kuinka maalata tasaista valkoista?
Tervepä mieheen.
Minua on askarruttanut eräs kysymys;kuinka saada tasaista valkoista?Tarkoitan pääasiassa lumen,Skull whiten väristä valkoista..
Olen yrittänyt eldarien aseita yms. maalata Skull whitellä mutta ei tule kunnon tasaista.Kuinka onnistun?Ruskea pohjamaali?
Olen myös koittanut mustalle pohjamaalille,muttei onnistu.Inkki taas tummentaa valkoista..
Apuja?
Minua on askarruttanut eräs kysymys;kuinka saada tasaista valkoista?Tarkoitan pääasiassa lumen,Skull whiten väristä valkoista..
Olen yrittänyt eldarien aseita yms. maalata Skull whitellä mutta ei tule kunnon tasaista.Kuinka onnistun?Ruskea pohjamaali?
Olen myös koittanut mustalle pohjamaalille,muttei onnistu.Inkki taas tummentaa valkoista..
Apuja?
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
- Hands_of_blue
-
hyytelöperuna
Ei oikein löydy kauppaa josta löytyisi Vallejoja, luulisin.hyytelöperuna kirjoitti:Käytä jonkun muun valmistajan valkoista. Itselläni Vallejo Model Colorin Ivory (sellainen luonnovalkoinen) peittää parilla kerroksella lähes minkä tahansa värin, kunhan tajuaa lisätä nesteitä järkevissä määrin.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Sotataito.com myy kivasti kaikkea, myös Vallejota. Luotettava kauppa, suosittelen vilpittömästi. Kuulemani mukaan saa myös erikseen sopimalla Model Color-sarjaa. Normaalisti Game Coloria.Razwrakka kirjoitti:Ei oikein löydy kauppaa josta löytyisi Vallejoja, luulisin.hyytelöperuna kirjoitti:Käytä jonkun muun valmistajan valkoista. Itselläni Vallejo Model Colorin Ivory (sellainen luonnovalkoinen) peittää parilla kerroksella lähes minkä tahansa värin, kunhan tajuaa lisätä nesteitä järkevissä määrin.
http://www.sotataito.com/
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
- figunarkki
Vallejon värit yleensäkin ovat huomattavasti peittävämpiä. Lisäksi vielä riittoisampia, halvempia, ja koostumukseltana parempia.
hyytelöperuna kirjoitti:Käytä jonkun muun valmistajan valkoista. Itselläni Vallejo Model Colorin Ivory (sellainen luonnovalkoinen) peittää parilla kerroksella lähes minkä tahansa värin, kunhan tajuaa lisätä nesteitä järkevissä määrin.
http://www.fantasiapelit.com, sieltä saa Vallejoita
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
Selvä pyy.Samppa93 kirjoitti:http://www.fantasiapelit.com, sieltä saa Vallejoita
- Cannonfodder
-
Sami Jumppanen
Kuulemma auttaa, jos maalin sekoittaa kunnolla ennen käyttöä.Cannonfodder kirjoitti:Ja lisäksi ne haisevat hammaslääkärille ja niistä jää hieman kiiltävämpi pinta kuin Citadelin vastaavista.figunarkki kirjoitti:Vallejon värit yleensäkin ovat huomattavasti peittävämpiä. Lisäksi vielä riittoisampia, halvempia, ja koostumukseltana parempia.
-
Necron Loiri
Kysyin ihan vitivalkoista kylläkin.Necron Lord kirjoitti:Itse, kun en ole Vallejon maaleja kokeillut, osaan ehdottaa vain GW:n bleached bonea. Hyvä luonnonvalkoinen joskin hieman vihreänruskehtava, joka peittää todella hyvin.
Tai sitten Rackhamin valkoinen. Mattapintaisempi kuin kumpikaan edellämainituista ja peittää myös hyvin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Hmm, kiitos vinkistä, täytyy kokeilla. "Hohtaako" valkoinen yhtään, jos laittaa pohjakerroksen hilemaalilla..?taavetti kirjoitti:Maalaa ohuesti pohjalle vaikka GW:n mithril silveriä, jonka päälle valkoista. Metallimaalien olen muutenkin huomannut auttavan peittävyysongelmissa.