"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Monta armeijaa teil on ?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Z4MPUR4

Monta armeijaa teil on ?

Viesti Kirjoittaja Z4MPUR4 »

Tuli vaan mieleen et monta armeijaa teil on? Kun mä haluaisin kerätä viel yhtä armeijaa lisää, mul on jo armeijoinna : Musta portti, Rautapiha ja Rohan. Uutena armeijana olis ehkä Moria.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Rautapiha, Moria, Moria, Dol Guldur, Mordor, Helves, Rohan, Minas Tirith, Eastern alliance(khand+easterlings). Tummennetut tällä hetkellä, loput ollu joskus vaan ei oo enää.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Minulla taas Rautapiha, Mordor, Rhun, Gondor ja Helves, sekä löytyy pienempiä määriä esim Moriaa ja Welvejä.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

Omistin: Moria, Minas tirith, Mirk wood elves, Haldir elves, Last alliance, haradrim

Omistan: mordor, isengard, rohan ja hig elves

Yllä olevat olen myynnyt pikku hiljaa pois.
Gane

Viesti Kirjoittaja Gane »

Tällä hetkellä omistan: Isengard-, Rohan- ja Welf-armeijat.
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Tällä hetkellä on high elffit, Lorien elffit, Mirkwood elffit, Moria ja Mordor. Joskus on ollut jonkin verran rohania ja Gondoria.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Miulla on vain kääpiöitä.

Lotri on siitä kiva, että uuden armeijan ostamiskynnys on paljon pienempi kuin vaikka fabassa tai 40k:ssa, joten armeijoita voi olla useita ilman, että päästään hinnassa ja työtunneissa lähelle keskiverto fabaporukkaa.

Uudeksi armeijaksi kannattaa valita joku aikaisemmistasi poikkeava, jotta säilyy mielenkiinto yllä.
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Minulla on figujen puolesta valmiina Moria, joskin 1 boksi Warg Ridereita (Wild Wargeiksi) uupuu yhä. Voin tietty pelata ilman niitäkin. Sitten on Mordor, joka on aikas lailla kesken maalauksen (kaikki maalaamattomia) ja figujen (pelkkää peruskuraa, trackereita ja jotain heroja + 1 boksi Warg Ridereita) puolesta.
Suunnitelmissa on Wood Elf armeija, ensin Mirkwood ja sitten laajennetaan Lorieniin. Sitten kääpiöt ovat myöskin suunnitelmissa, kunhan tulevat muovisina. Eli en omista hyvisarmeijaa ollenkaan, jos Saattuetta ei lasketa mukaan.
Wolverine

Viesti Kirjoittaja Wolverine »

No minullahan on isengard, mordor ja rohan, siinäpä ne.
ILESKA

Viesti Kirjoittaja ILESKA »

Minun armeijani ovat Gondor, Haradrims ja Easterlings. Joista viimeksi mainittu on lähes kokonaan maalaamatta.
\.../ 0_o \.../
The Captain
Valvoja

Re: Monta armeijaa teil on ?

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Oliko tämä liian kaukana?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”