Esittelen itseni (Kotkasta)

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Greaseskin

Esittelen itseni (Kotkasta)

Viesti Kirjoittaja Greaseskin »

Terve kaikille!

Ajattelin esitellä itseni mutta en ollut varma minne palstan osioon laitan tämän joten se päätyi nyt tänne. Olen siis vasta-alkaja joten antakaa anteeksi jos meni väärin. Noniin...

Olen miespuolinen ja ikää on 21v. Olen vasta kiinnostunut Warhammer Fantasy Battlesta, noin 1kk tullut sitä harrastettua, eli todellinen newbie kyseessä. Olen enemminkin tällähetkellä kiinnostunut figujen maalaamisesta (missä olen muuten huono...) kuin pelaamisesta, puhtaasti siitä syystä että en osaa pelata. En omista sääntökirjaa tällähetkellä ja sääntökirja maksaa sen verran että vielä en ole siihen ajatellut sijoittaa. Ja vaikka minulla olisikin sääntökirja niin minulla ei ole yhtään pelikavereita!

Pukki toi jouluksi armeijani battalion boxin ja ajattelin pistää figut pystyyn. Haluaisin kuitenkin löytää vaikka joitakin maalailu kavereita joilta voisi siinä sivussa saada neuvoa miten maalataan, eli pienimuotoista opetusta vaikka?

Eli jos Kotkan alueelta löytyisi joku joka haluaisi auttaa näiden figujen kanssa miten päästä alkuun niin olisin kiinnostunut ja kiitollinen avusta. Ja ehkä tulevaisuudessa sitten voitaisiin pelata! Saisi sitten Kotkan Warhammer porukka vaikka yhden uuden pelaajan piireihinsä.

Kiitos!
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

http://www.peliporukat.net/viewforum.ph ... 34ba0f8d07
Tuollainen on ja sitten on Turnaukset & Pelikaverit osio tällä foorumilla, kumpikin varmaan käy tämmöisiin tarkoituksiin. Onneksi olkoon hyvästä uudesta harrastuksesta :D
Ruispöllö

Aloittaminen

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

En ole kotkalaisia, mutta uskoisin että sun kannattais hankkia Battle for skull pass-aloitusboxi. Siinä tulee minisääntökirja joka riittää kyllä aluksi. Kiva muuten kuulla että on muitakin varttuneita figuharrastajia, itekin oon yli 17v.=)
Löytyy.
Oberon

Re: Aloittaminen

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Pluton12 kirjoitti:Kiva muuten kuulla että on muitakin varttuneita figuharrastajia, itekin oon yli 17v.=)
Yli 17, kyllä nyt riemu repeää. Vielä kun se näkyisi missään (se ikä) niin olisipa hienoa.
Ja aiheesta: Kotkan seudulla ei tietääkseni ole kuin ~2 sotuakin käyttävää, toinen ei pelaa fabaa, toinen käy täällä vieläkin harvemmin (mutta pelaa fabaa). Käyppä eagle cardissa, ja koita sitä kautta saada sitä seuraa, tai jotain. Ainahan voit koittaa "käännyttää" jonkun tutun. Kotkassa melkeen helpompaa käännyttää joku kuin saada entiset pelaamaan lisää. :/
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
The Captain
Valvoja

Re: Aloittaminen

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Kotkasta on myös lyhyt matka Kouvolaan, ja jos matka ei tunnu sinusta liian pitkältä, suosittelen tutustumaan Kouvolan figupelaajien omaan foorumiin.

Kouvolan Muoviepoxista löytyy myös hyvä valikoima figuja ja oheistarpeita.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Greaseskin

Viesti Kirjoittaja Greaseskin »

Hei kaikille!

Kiitos kaikille teille vastanneille vinkeistä ja neuvoista! En tiennytkään että Kotkalaisille on oma foorumi, tosin näyttää siltä että siellä on TODELLA hiljaista. Olen tässä lukenut sitä palstaa ja huomannut että Kotkassa ei todellakaan tunnu olevan Warhammer elämää. Ja mitä tuohon Kouvolaan tulee niin ei se mielestäni ole liian kaukana, mutta koska olen vielä näin uusi tässä harrastuksessa niin pitäydyn vielä kotiseudulla.

Tutkein myös tuota Battle for Skull Pass boxia ja se tuntuu ihan hintansa väärtiltä, se pitääkin ostaa seuraavaksi. Tosin en kerää kumpaakaa armeijaa jotka tulevat sen mukana, mutta ainahan ne voi myydä pois?

Mutta kiitos teille!
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Tutkein myös tuota Battle for Skull Pass boxia ja se tuntuu ihan hintansa väärtiltä, se pitääkin ostaa seuraavaksi. Tosin en kerää kumpaakaa armeijaa jotka tulevat sen mukana, mutta ainahan ne voi myydä pois?
Skull pass on kyllä hintansa väärti, parhaimpia GW:n vetoja pitkään aikaan.
Ja figut voi myös myydä pois, itekkin voisin vaikka ostaa ne gobot.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Ja koskapa Skull Pass on niin suosittu ovat monet rohmunneet niitä paketteja runsain mitoin. Ylimääräisiä sääntöopuksia on siis paljon liikkeellä kunhan ilmoitat esim. Ostopalstalla kiinnostuksesi moista kohtaan, alle 10e postikuluineen irtoaa varmasti. Vaikka siinä Skull Pass:n sääntökirjasessa ei niin paljon tekstiä olekaan kuin isommissa kirjoissa on siinä kuitenkin kaikki varsinaiset säännöt, joita pelaamiseen tarvitaan. Loput selviävätkin tarvittaessa sitten Sotavasaran kautta ellei heti löydy kokeneempaa pelikaveria. Maalausvinkkien suhteen ei myöskään heti välttämättä tarvitse ketään kädestä pitäen opastamaan, Sotavasara (ja netti ylipäätään) on täynnä hyviä vinkkejä ja oppaita jos hetken jaksaa paneutua.

Tervetuloa uuden harrastuksen pariin! Hieman varttuneempia harrastajia ei nykyään tosiaankaan tunnu olevan liikaa..
Mikä ei tapa, ärsyttää!
ToWeL

Viesti Kirjoittaja ToWeL »

Et ole muutes vieläkään selvittänyt mitä armeijaa keräät.. ja onkos sulla jo sen armeijakirja?

Tervetuloa uuteen harrastukseen ja toivottavasti kokemuksesi tulee olemaan mieluinen.
Kronstadt

Viesti Kirjoittaja Kronstadt »

Heretic kirjoitti:Skull pass on kyllä hintansa väärti, parhaimpia GW:n vetoja pitkään aikaan.
Täysi kopio edellisestä starter setistä eri armeijoilla? Mutta hyvä diilihän tuo on, varsinkin jos pelaa dwarffeilla tai örkeillä.
Aux armes, citoyens!
Formez vos bataillons!
Marchons, marchons!
Qu’un sang impur abreuve nos sillons!
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Kronstadt kirjoitti:
Heretic kirjoitti:Skull pass on kyllä hintansa väärti, parhaimpia GW:n vetoja pitkään aikaan.
Täysi kopio edellisestä starter setistä eri armeijoilla? Mutta hyvä diilihän tuo on, varsinkin jos pelaa dwarffeilla tai örkeillä.
Jos kopioksi riittää pari pientä unittia ja sääntökirja, niin sitten skull pass on täysi kopio...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

Juu, olen siis toinen noista oberonin mainitsemista kotkalaisista figuilioista. Harmiksesi vain en pelaa warhammeria (omistan kyllä pienen hig elf armeijan alun, mutta siinä se sitten onkin) ja toisaalta figutukseni jää suht vähälle intin takia. Mutta kuten joku tais jo sanoa niin kantsii käydä välil kattelees eagle cardia, siellä on välillä porukkaa jotka harrastavat warhammeria (ainaki ne niitä figuja ostavat), jos vaikka sitä kautta löytyisi paikallista peli/maalaamis seuraa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”