Ja nyt on sekin homma takana
Maalausinnon uupuminen.
Itselläni IG-armeijan maalaamisessa oli sellainen vaikea vaihe siinä keskellä, kun muutama yksikkö oli maalattu mutta harmaita ukkoja vielä runsaasti jäljellä. Siinä vaati vähän sellaista itsensä pakottamista ja "minähän maalaan tämän unitin vaikka kahteen yöllä menisi"-henkeä. Sitten kun alkoi olla vain pari kolme yksikköä maalaamatta niin loput menivät kuin itsestään kun oli intoa saada hieno (mun mielestä ainakin, vaikken hyvä maalari olekaan) armeijani valmiiksi.
Voi olla että joutuu seuraavaksi taas FB-kamaa maalailemaan. Ihan ajan kanssa vaan ja rauhassa...
Lauri Kivinen - "Thallus 36. Jaegers" 1200 pts
"Bless with a hard heart those who surround me.
Bless the women and children who firm our hands."
-Jethro Tull
"Bless with a hard heart those who surround me.
Bless the women and children who firm our hands."
-Jethro Tull
-
Commander_Cassius
motivaatio jo pidempään haussa
Itsellänikin on ollut jo vuosia alusta asti samoja ongelmia. Täällä on aika mukavia vinkkejä kyllä, joista itse olen todennut kaverin seuran parhaimmaksi itselleni, ainoa vaan, että maalauskamuja ei ole niin kovin monia ja heitä ei niin usein edes kerkiä tapaamaan. Väillä tulee hetkellisesti innostuttua ja ostettua lisää ukkoja, ehkä jopa koottua niitä, mutta sitten kun pitäisi alkaa maalaamaan, niin ei tule kesää. Muutamaa ukkoa vielä jaksaa ehkä hiukan pohjamaalata, mutta sitten tulee stop. Välillä tulee todella kaiho omalle valmiille armeijalle, jonka haluaisi nähdä jollain tyylikkäällä turnauspöydällä kiiltävissä panssareissaan, varsinkin silloin, kun tulee joskus käytyä GW:ssä tai fantsussa ja ihasteltua muiden tekemiä ukkoja, sekä pelejäkin. En oikein tiedä enää mikä auttaisi
. Monta vuotta todellakin olen halunnut pelata enemmänkin ja olen seurannut sivusta kehitystä ja jne, mutta itseäni en ole kunnolla saanut mukaan, vaikka olisin halunnut. Aikaa vain ei tätä nykyä tunnu olevan oikein millekään, mutta sekin tuntuu tekosyyltä. Tosi syy on se, että jostain syystä, vaikka kuinka olen jo noin 8 vuotta tykännyt hammerista, niin siitä huolimatta se ei oikein kunnolla ole ollut osa elämääni, vaikka sitä olisin halunnut. Olisiko enää mitään tehtävissä sen eteen, että saisi jotenkin sen oikein kunnon tai vähintäänkin osittaisen fiiliksen päälle hammerin suhteen? En viitsinyt aloittaa oikein uutta aihettakaan, mutta minulla on tässä maalausongelmassa lisänä myös jonkinnäköinen laajempikin ongelma, johon olisi erittäin mukava saada selkoa ja jotain rakentavaa palautetta. Kiitoksia.
I`m just a little marine with my big o´gun
No Vantaalla asujalla ei pitäisi olla pulaa pelaavista ihmisistä, ongelma varmaan on siinä, ettei tunne aktiivipelaajia eikä ole tiloja. Sotusta löytyy runsaasti pk-seudun aktiivipelaajia, joilla on tiloja. Oma-aloitteisuus ja kohteliaisuus auttaa eteenpäin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Kyllähän minäkin maalaisin, mutta eivät he halua / jaksa maalata kun ovat kylässänojatuoli kirjoitti:Itselläni ainakin maalaustaso paranee, kun siinä voi kysellä kaverilta vinkkiä, ja motivaatio kasvaa.Lighthammer kirjoitti:Jeah, tämä todella toimii. Jopa yleensä vierastamani osat figuureissa (Maalatkaapa kokeeksi pari kiloa all-cavalry-helffejä, alkaa tulla silver helmit jo korvistakin) menivät ihan sujuvasti jutustelun lomassa, eikä tasokaan kärsi, vaikka aluksi sitä epäilinkin.migsula kirjoitti:Malaa yhdessä frendejen kanssa!
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Itse pidin reilun vuoden taukoa koko figuilusta. Nyt innostus syttyi uudelleen ja vahvempana, kiitos siitä kaverin 
Ennen en koskaan ollut hirveän kiinnostunut maalauksesta, enemmän pelaamisesta, mutta nyt on toi sutiminen käynyt kiinnostamaan huomattavasti enemmän. On tullut kokeiltua erinlaisia kikkoja ja sun muita.
Kaverin kanssa maalaaminen toimii todellakin. Olen useaan otteeseen maalannut kaverin/kavereiden kanssa ja se on todella mukavaa ja lepposaa. Saan myös suht koht aloittelevana maalarina heiltä hyviä vinkkejä.
Ennen en koskaan ollut hirveän kiinnostunut maalauksesta, enemmän pelaamisesta, mutta nyt on toi sutiminen käynyt kiinnostamaan huomattavasti enemmän. On tullut kokeiltua erinlaisia kikkoja ja sun muita.
Kaverin kanssa maalaaminen toimii todellakin. Olen useaan otteeseen maalannut kaverin/kavereiden kanssa ja se on todella mukavaa ja lepposaa. Saan myös suht koht aloittelevana maalarina heiltä hyviä vinkkejä.
Itselläni on välillä ongelmia motivoida itseäni maalaamaan, mutta jos vain vaihdan väriteemaa taikka alan vaikka maalaamaan jotain random figuja jostain toisista armeijoista niin maalausinto palautuu melko nopeasti. Toisaalta kesäisin minulla voi olla kuukausienkin taukoja. Yleensä maalaan yhden figun päivässä valmiiksi ja jos olen oikein ahkera niin aloittelen toista. Jossain vaiheessa se maalaaminen alkaa vain tympiä väistämättäkin. Pidän tauon ja jatkan parin viikon kuluttua uudelleen.
Draven ei pysty juomaan 13 salmarishottia, nÖÖb!