"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Keisarikunnan Suurmiekkamiehet ja oikeaoppinen käyttö

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Guardsman
Viesti:

Keisarikunnan Suurmiekkamiehet ja oikeaoppinen käyttö

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Vähän sama juttu kuin taannoisessa kysymyksessäni Knightly Ordereiden kanssa. Mutta, miten nämä Greatswordmenit toimivat parhaiten? Lähinnä määrän suhteen kun niin kalliita ovat.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
The Captain
Valvoja

Re: Keisarikunnan Suurmiekkamiehet ja oikeaoppinen käyttö

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ajattelin viiden äijän yksikköä pelkällä champalla suklaajunamuodostelmassa. Ensimmäisellä vuorolla superhypertappovihollinen ei voi tappaa kuin championin, joten pääset heittämään stubborn Ld8:a ja sen myötä omaa kamaasi vihollisen kylkeen, jos eivät breikkaa.

No vitsit sikseen (vaikka enköhän minä tuotakin joskus kokeile - specialiin vain olisi paljon muutakin tunkua). Iso blokki, johon mukaan sankari Icon of Magnuksella estämään fear-autobreikit, ja bösbi lähistölle, pysäyttää kaikenlaista. Detacmenttejä voi sitten käyttää kuten detachmentteja kuuluu.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Tarpittaamisessa vain yleensä tuntuvat flagellantit toimivan paremmin, ainakin, jos ei greatswordeilla ole bsb:tä lähettyvillä. Hintakin on suhtkoht sama. Tosin uusi kirja teki flaguista paaljon heikompia.

Itse olen käyttänyt 20:n muodostelmaa full commandilla, icon of magnus-papilla ja kymmenen miehen free company detachmentillä. En osaa pelata, joten nämä saavat harvoin mitään aikaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”