Sain vastikään maalattua ryhmän näitä uusia veijareita ja päätin samalla pistää kuvat myös tänne muiden kauhisteltaviksi. Aivan pelipöytätasoa, ei mitään ihmeellistä. Toivottavasti inspiroi silti jotakuta tuskailemassa oman Empirensä maalauksen kanssa.
Itse tykkään näistä paljon. Erityisesti hepat ovat upeita. Väriteemakin on ihan jees. Jos jotakin mukisemista on, niin sanoisin, että ovat vähän flatteja, eli lisää korostuksia/varjostuksia. Napit myös kiiltävät, mutta taitaa johtua kamerasta. Tästä on hyvä jatkaa!
aikalailla keskivertoa pelipöytä tavaraa, hepat on ihan mukavia, oot käyttänyt lakaa vissiin kunnolla kun kiiltelevät paljolti? Naamoista en tykännyt lainkaan tho.
Juu, lakka taitaa vähän kiiltää. Tarkoituksena oli vain mattalakata baset, että ruoho pysyy kiinni, mutta taitaa GW:n Satin Varnish sittenkin olla kiiltävää sorttia. Pitää varmaan hankkia uusi lakkapullo.
Hevosia olenkin viime aikoina yrittänyt harjoitella, Kislevin maalaus odottaa horisontissa ja siinä riittää pari hevosta maalattavaksi.
Joo..., hepat on siistit, eikä toi kiiltokaan häiritte vaikka ekaks vähän vierastin. Ukkoihin kaipais lisää "syvyyttä".
Outriderit on mun uusia suosikkeja, oon vähän aikaa jo miettin tota emppireä.., kääpiöitä jonkuu aikaa maalanneena kaipais jo ratsuja... Eli ihan kelpo työtä siis!
Ruoho on Woodland Scenicsin Static grass flock, väriltään medium green. Ainakin omassa purkissani on vielä hintalappu 10.80 mutta siinä on n. kymmenen kertaa enemmän ruohoa kuin GW:n vastaavassa tuotteessa. Ruohon saa tuuheaksi ihan helposti: levitä ensin Erikeepperiä tms. muuten valmiiseen kohteeseen, dippaa alusta ruohoon, käännä figu ympäri ja napauta sormilla pari kertaa että irtoruohot lähtevät pois. Samalla liike suoristaa kiinnijääneet pystyyn. Erikeeper kuivuu ohuina kerroksina läpinäkyväksi joten sitä ei näy enää alustassa. Kuivuessaan liima menee myös kasaan "tuuheuttaen" ruohotupsua entisestään liiman vetäessä erilliset ruohot kiinni toisiinsa.