Katselin tuossa juuri vanhoja kisatarinoita, ja alkoi tuntua siltä että turpaan tulee tuhatta ja sataa... kerpele...
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Kuinka sikamaisen nerokasta muuten. Ottaa joku vanha tarina tuolta naftaliinista ja iskeä se tähän kisaan. Ei kukaan uusikko ole moista ennen nähnyt ja kukaan ei muista.
Draven kirjoitti:Heh, tajusin juuri, että Pamppuhan on turkulainen
Mene syömään paskaa :D. Tässä ollaan asuttu Turussa, hetkinen, syyskuusta asti. Opiskelujen takia. Minä mikään turkulainen ole. Nyt voipi olla ettei Dravenia auta mikään tässä kisassa :)...
Draven kirjoitti:Heh, tajusin juuri, että Pamppuhan on turkulainen
Mene syömään paskaa . Tässä ollaan asuttu Turussa, hetkinen, syyskuusta asti. Opiskelujen takia. Minä mikään turkulainen ole. Nyt voipi olla ettei Dravenia auta mikään tässä kisassa ...
Taitaa olla liian myöhäistä mielistellä nyt Draven... En usko, että YKSI pullo riittää. Sen pitää olla top-10 laatutavaraa ja helvetin kallista ja tosiaankin, niitä pulloja pitää olla useampi.
Työntäkääpä kuulkaas ne pullot vaikka sinne kehonne viimeiseen leipäläpeen, ja kisataan tarinoilla eikä pulloila! mur!
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Entä jos tarinani on pullon sisällä? Enkö minä silloin saisi muka kilpailla sillä? Terävillä lasinsirpaleilla aukeavat myös kanssakilpailijoiden runosuonet.
Ah, pamp-pu on onneksi ottanut homman hoitoonsa. Mulla oli netti poikki 5 päivää (kuvitelkaa vaan sitä elämän määrää mitä ehdin siinä aikana), ja kun sattuneesta syystä moderaattorikaan en enää ole, niin hyvä että joku hoitaa asian. Minun oli tarkoitus soitella Kapteenillemme ja pyytää häntä kisavastaavaksi, mutta homma näkyy hoituneen muutenkin.
Jo lähetettyjä pulloja en palauta - tai voin pullot palauttaa, sisältöä en. Tai no, voin senkin palauttaa, se on vain suodatettu munuaisten kautta.
No Grondille sitten tervetuloa takaisin tänne elämättömien joukkoon!
Mihinkäs sinä modeoikeutesi menetit?
Jos en ihan täysin väärin muista, kerroin turkkulaisille mielipiteeni turkkusta. Kyseinen ilta on jotenkin hämärän peitossa, mistä sitten lieneekään se litran leka kirkasta tullut (tai paremminkin mennyt).