Mahtaisko löytyä malliksi tällaisia kommentteja, jotka eivät ole (a) jälleenmyyjiltä tai (b) ennakkoon tilanneilta?tneva82 kirjoitti:Nyt kuiteskin puhutaan kommenteista jotka on tullut heilta(mongoosen ulkopuolisilta) jotka ovat saaneet varsinaisia tuotteita hyppysiinsa
Ainakin yhden ensinmainittuun ryhmään kuuluvan kommentin olen nähnyt, mutta jälleenmyyjä, joka hyvin mahdollisesti on tilannut varastoon tavaraa mainosten perusteella, ei ehkä rupea sanomaan julkisesti, että "mullapa onkin nyt hylly täynnä 'a''aa, älkää tulko tänne ja ostako".
Samoin monille ihmiselle tulee ainakin suht sokkona oston jälkeen jonkinmoinen puolustusreaktio: jos tavara ei olekaan ihan niin hyvää kuin on kuvitellut, sitä kuitenkin kehutaan hieman paremmaksi kuin se on.
Joten nyt kelpaisi semmoisten kommentit, jotka ovat nähneet tavaran kaupassa ja päättäneet ostaa. Olisi kiva lainata näitä keskusteluissa. Näet minä olen "paha poika" ja väitän niin Mongoosen "hate crew'ta" kuin sen innokkaita fanipoikiakin vastaan netissä