Megapeli?
-
flinkkuman
Megapeli?
Onko kellään tietoa missä pelattaisiin megapelejä? järjestetäänkö tälläisiä tapahtumia jossainpän Suomea?
Ainä välillä näkee ilmoituksia tässä osiossa eri puolella Suomea järjestettävistä peleistä. Pisin perinne megapeleihin lienee Ropeconissa, missä on useampana vuonna järjestetty jonkin pelin isompaa mättöä.
Muita vakiintuneempia tapahtumia ei tietääkseni ole, vaan eri henkilöt/porukat ovat aina välillä pistäneet pystyyn peliä esim. paikallisella figukaupalla tai muussa pelitilassa.
Muita vakiintuneempia tapahtumia ei tietääkseni ole, vaan eri henkilöt/porukat ovat aina välillä pistäneet pystyyn peliä esim. paikallisella figukaupalla tai muussa pelitilassa.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
-
Der Dexter
juuripa oli yksi tuossa joulun jälkeen, kaksi päivää se kesti..
Jatkoa hänelle mahdollisesti kesän säteiden paistaessa, mutta järjestävä taho kertokoon enempi sitten aikanaan.
Suurin ongelmahan noissa lienee itse pelitila, sillä kunnollinen peli haluaa paikan joka voi olla rauhassa useampia päiviä.
Jatkoa hänelle mahdollisesti kesän säteiden paistaessa, mutta järjestävä taho kertokoon enempi sitten aikanaan.
Suurin ongelmahan noissa lienee itse pelitila, sillä kunnollinen peli haluaa paikan joka voi olla rauhassa useampia päiviä.
Aliquando Insanire Iucundum Est
- Sotalammas
Jes siis itse olin edellisen järjestävässä tahossa .....
Sen verran voin ainakin meidän seuraavasta pelistä sanoa että tarkoitus olisi viimeistään juhannuksen jälkeisellä viikolla pitää seuraava.... jos ei sitten jo pääsiäisenä löydy aikaa ja innostusta....
mutta täällä tulee olemaan taas imloitusta ja muuta pelin tiimoila kun lähestyy
Sen verran voin ainakin meidän seuraavasta pelistä sanoa että tarkoitus olisi viimeistään juhannuksen jälkeisellä viikolla pitää seuraava.... jos ei sitten jo pääsiäisenä löydy aikaa ja innostusta....
mutta täällä tulee olemaan taas imloitusta ja muuta pelin tiimoila kun lähestyy
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho