"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasara myynnissä!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

jotenkin ei yllätä
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Saunis kirjoitti:Näen silmissäni tulevaisuuden sotun, jota ilkeä porho johtaa rautaisin ottein ja jossa kaikki moderaattorit ovat korruptioituneita paskoja.
On tässä niitä korruptiolahjoja jo pari vuotta odotettukin... Paskojahan toki ollaan ihan omasta takaa. :)
TheBerzerker

Viesti Kirjoittaja TheBerzerker »

Matti Niemelä kirjoitti:Sanotaan alkuun, että minua ei juuri kiinnosta kuka ostaja on.
Ymmärrän herra Niemelän asenteen. On kuitenkin sen verran tehnyt tämän sivuston eteen, että paikoittain se kävi melkein työstä. Toivotaan, ettei ostaja ole joku ihan mulkku, joka ajaa foorumin suoraan helvetin porteille. Aikooko Weekkis silti pysyä foorumin käyttäjänä? Vai loppuiko se nyt totaalisesti :D?
Rosgakori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
musta se olis kamalaa, jos tää nyt sortuis jollekkin mulkulle.;(
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

(Olkoon kaikilla mahdollisuus kommentoida asiaa. Siirto yleisiin siis.)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Jaa, että on Niemelä aikeissa myydä tämäkin foorumi.

No eipä se mitään, olet kuitenkin tehnyt loistavaa työtä tämän foorumin puolesta. Toivottavasti seuraajasi jatkaa samaan malliin työtä ellein ehkä kenties paremminkin.

Pieni kysymys. Jos ostajaa, jonka hinta olisi mieleesi ei löydy tuohon aika rajaan saakka niin mitä tälle sivustolle tapahtuu? Annatko lisäaikaa ja jatkat työtä, hyväksyt tarjouksen vai katoaako tämä bittitaivaaseen?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

El Capitan kirjoitti:Pieni kysymys. Jos ostajaa, jonka hinta olisi mieleesi ei löydy tuohon aika rajaan saakka niin mitä tälle sivustolle tapahtuu? Annatko lisäaikaa ja jatkat työtä, hyväksyt tarjouksen vai katoaako tämä bittitaivaaseen?
Kuten sanoin, hommat jatkuu normaalisti. Ja nykyään, jos hommat jatkuu normaalisti, se tarkoittaa sitä että mitään kovin suurta innovointia ei täällä tapahdu.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Tässähän olisi loistava tsänssi nostaa Dalamar Sotavasaran diktaattoriksi.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

I have bad feeling about this.

Voiko tässä muuta sanoa. Kyllähän tämän ymmärtää, mutta uusi adminhan voi siis olla kuka hyvänsä. Se "kuka hyvänsä" on osa lauseessa, joka tekee virkkeestä erittäin synkän oloisen.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Gilaelin kirjoitti:I have bad feeling about this.

Voiko tässä muuta sanoa. Kyllähän tämän ymmärtää, mutta uusi adminhan voi siis olla kuka hyvänsä. Se "kuka hyvänsä" on osa lauseessa, joka tekee virkkeestä erittäin synkän oloisen.
Tuskinpa nyt kukaan maksaa ensin nelinumeroista summaa foorumista ja karkoittaa sen jälkeen kaikki keskustelijat...
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Kuva

Okei, olen sairas. :D

Tämän viestin jälkeen miut saa bannia ihan vapaasti, tänne jaksa postata mitään enää kuitenkaan. ; )
Viimeksi muokannut Kelf, To 11.01.2007 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Kelf kirjoitti:
Kuva
Nonni... >O
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

DeathWizard kirjoitti:Itse voisin osallistua ostamaan sivuston, kunhan saadaan tarpeeksi porukkaa, ettei hinta kipua pilviin. Tällöin pitää tietenkin perustaa Sotulle oma pankkitili ja tulojen/menojen jaosta sovitaan omistajien kesken.
Sinä olitkin ilmeisesti jo tarjousta heittänyt ja samalla laittanut tuonne kunnon pelin avauksen 500 eurolla.

Mutta tässä olisi tilaisuus järjestäytyä ja pistää pystyyn jonkin sortin yhdistys, joka pitäisi sotun yllä sellaisenaan tai aina ajanmyötä eteen tulevin kosmeettisin muutoksin.

Matti jo totesi, että foorumi pyörittää itsensä. Jäsenmaksua ei siis käytännössä tarvita. Ainoastaan pienimuotoinen laina aktiivisilta ostajilta, jonka yhdistys maksaisi takaisin muutaman vuoden sisällä.
VileKing
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VileKing »

DeathWizard kirjoitti:Toivottavasti myyntipykälään laitetaan lisäys, ettei sivostoa saisi muuttaa kovin radikaalisti... Esim. Figuttajat only, eikä mitään musiikkiosioita alan harrastajille, koska muuten saadaan kaikenmoisia "Höhöhö! katos noita pöljii ku ostelee noit ja laittelee kuviaki tuonne! höhöhöhöö!" viestejä kaikenmaailman ääliöiltä, jotak eivät tiedä mitään koko harrastuksesta.
Jaa että ei Muusikoille jotka Harrastavat figuilua musiikin sivussa?
(Kuten vaikka ei minulle...?)
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Murhe kirjoitti:
DeathWizard kirjoitti:Itse voisin osallistua ostamaan sivuston, kunhan saadaan tarpeeksi porukkaa, ettei hinta kipua pilviin. Tällöin pitää tietenkin perustaa Sotulle oma pankkitili ja tulojen/menojen jaosta sovitaan omistajien kesken.
Sinä olitkin ilmeisesti jo tarjousta heittänyt ja samalla laittanut tuonne kunnon pelin avauksen 500 eurolla.

Mutta tässä olisi tilaisuus järjestäytyä ja pistää pystyyn jonkin sortin yhdistys, joka pitäisi sotun yllä sellaisenaan tai aina ajanmyötä eteen tulevin kosmeettisin muutoksin.

Matti jo totesi, että foorumi pyörittää itsensä. Jäsenmaksua ei siis käytännössä tarvita. Ainoastaan pienimuotoinen laina aktiivisilta ostajilta, jonka yhdistys maksaisi takaisin muutaman vuoden sisällä.
Totta, itsekin näen oikeastaan ainoaksi potentiaaliseksi ostajaehdokkaaksi jonkinlaisen Sotun sisäisen ryhmän. Kukaan yksittäinen henkilö tuskin haluaa koko summaa maksaa mutta 5-10 hengen porukalla kustannukset olisivat jo kohtuulliset, varsinkin kun ne voi olettaa tienaavansa takaisin muutaman vuoden kuluessa. Toivoisin kuitenkin, että porukalla olisi myös intoa ja taitoa kehittää Sotua eteenpäin eikä vain antaa sen elää omaa elämäänsä. Tietysti tälläkin selvitään mutta yleensä muutokset ovat ihan mukavia ja näissäkin sivuissa löytyisi vielä halukkaille viilattavaa.
Cannonfodder

Viesti Kirjoittaja Cannonfodder »

Ihmettelen, ettei kukaan ole kysynyt tätä jo aikaisemmin, mutta kysympä minä nyt sitten. Kuinka mahdollinen sotavasara.netin myynti vaikuttaisi galtsu.netin ja erityisesti peliporukat.netin toimintaan?
"Only the dead have seen the end of war."
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Eiköhän pistetä OA:n kaavailema komissio toimeen. ;)

Ei vaan. Kattokaa ettei pahimmat painajaiset toteudu kun joku Espoolaisisä ostaa foorumin synttärilahjaksi kakaralleen.

Muuten aika sama mulle, toisaalta jos olisit ollut myymässä vasta kesän jälkeen niin olisin voinut yrittääkin saada porukkaa kokoon, mutta ei nyt.

-Nazreg
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Itseäni häiritsee tässä eniten (kuten konfronetinkin myynnin kanssa, joka toteutettiin hieman asiallisemmin) tapa jolla asia otettiin esiin. Useimmillahan oli jo tiedossa, ettei Weekkistä homma ole erityisemmin napannut jo pitkään aikaan, mutta asiasta olisi voitu tietysti keskustella asiallisessa ilmapiirissä ennen huuto.net -ilmoituksen räväyttämistä.

Tietysti hallinnointiin liittyy kaikenlaista varmuuskopiointisälää ym., mutta varsinkin mikäli foorumi noin muuten pyörii omalla painollaan eteenpäin, ja mainostuloja tulee yli ylläpitokustannusten, niin hieman mietityttää tällainen toimintamalli.

Onhan se luonnollista, ettei foorumin/oheispalveluiden ylläpidosta saa elantoansa, mutta onko siihen pakko sitten satsata niin älyttömästi vapaa-aikaansa (esim. galtsun koodaus, uusi foorumisofta-innovointi, etusivuyritykset)?

Säälihän se toki on, jos sotu kuolee, mutta eiköhän jokin innostunut taho tuon summan keräämiseksi ja ylläpidon hoitamiseksi saada järjestettyä näinkin suuren foorumin ollessa kyseessä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
waloks

Viesti Kirjoittaja waloks »

Omistaja prk nyt et samperi myy tätä sivua jollekin idiooti ukkolle ja se viellä tuhoo tämän sivun ja laitaa jotain julmia juttuja tänne >:(
Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

Kelf kirjoitti:
Kuva

Okei, olen sairas. :D

Tämän viestin jälkeen miut saa bannia ihan vapaasti, tänne jaksa postata mitään enää kuitenkaan. ; )
Aika pelottava..;)

Mutta onhan se sääli kun Matti päätti myydä Sotun...:( Hyvän foorumin Matti on tehnyt.. Ei voi kiistää.. "sniff... Olen surullinen...:( ) Mutta opiskelijana kyllä ymmärrän syyt...
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”