Parhaat värit
Parhaat värit
Käytitpä minkä merkkisiä maaleja tahansa, lyötyy jokaisesta maalisarjasta muutama ihan sikana muita parempi sävy.
Eli mikä maalisi on sellainen, jota tulee aina käytettyä? Entä joku tosi hyvä sävy jota tekisi mieli käyttää useammin? Kertokaa maalin nimen lisäksi valmistaja, suunnilleen minkälainen sävy se on ja mihin sitä yleensä käytät.
Perus sävyt kuten musta ja valkoinen, gobbogreen örkin ihoon jne. voi jättää mainitsematta. Nyt haetaan tavallaan sellaisia vähemmän käytettyjä ja yllättäviä sävyjä..
Eli voisin itse aloittaa mainitsemalla citadelin warlock purplen. Sävy on hiukan normaalia violettia punaisempi, rikas ja kohtuullisen peittävä. Huomasin warlock purplen hyvyyden tuossa eilen kun maalailin tzeentch sorcereria. Warlock purple sopii hyvin erillaisiin punaisiin pintoihin pohjalle ja sillä on myös hyvä varjostaa oranssia.
Eli mikä maalisi on sellainen, jota tulee aina käytettyä? Entä joku tosi hyvä sävy jota tekisi mieli käyttää useammin? Kertokaa maalin nimen lisäksi valmistaja, suunnilleen minkälainen sävy se on ja mihin sitä yleensä käytät.
Perus sävyt kuten musta ja valkoinen, gobbogreen örkin ihoon jne. voi jättää mainitsematta. Nyt haetaan tavallaan sellaisia vähemmän käytettyjä ja yllättäviä sävyjä..
Eli voisin itse aloittaa mainitsemalla citadelin warlock purplen. Sävy on hiukan normaalia violettia punaisempi, rikas ja kohtuullisen peittävä. Huomasin warlock purplen hyvyyden tuossa eilen kun maalailin tzeentch sorcereria. Warlock purple sopii hyvin erillaisiin punaisiin pintoihin pohjalle ja sillä on myös hyvä varjostaa oranssia.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Oma suosikkini on ehdottomasti miniature paintsin hiekka. Peittävyys saisi olla parempikin, mutta väri on ehdottoman moni käyttöinen, sen lisäksi, että se toimii tau armeijani päävärinä on se myös hyvä pohja mm. valkoiselle ja luulle. Myöskin sillä saa taitettua monista väreistä varsin kiehtovia sävyjä. Ostin juuri tuossa viimeviikolla sitä pari purkkia reserveihin.
-
hypsilurus
Heartbreakerin (warzone) cyber steel, hienon näköinen sininen metalli, heartbreakerin metallimaalit on varman muutenki aidoimman näköisiä (Citadelin metallit on aivan surkeita diskohilepakkauksia). Ikävää vaan kun noita Heartbreakereita ei enää juuri saa, niin pitää varmaa läträtä Enchanted Bluen ja Mithril Silverin kanssa joku sekotus.
Kaikki ihmiset ovat kuolemattomia kunnes kuolevat
-
hyytelöperuna
-
Skavengeneral
Jaa, vai paras väri. No, sanotaan että Codex Grey, koska sillä ja muutamalla muulla värillä oon saanut pari hyvän näköstä turkkia aikaan. (Siis mun mielestä hyvää)
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
no tietysti aivan ehdoton suosikki on citadelin chaos black spray, mutta pensselimaaleista ehkä citadelin shadow grey, koska peittää aika hyvin ja pidän se siniharmaasta sävystä. pitää myös mainita toinen ääripää eli hirvein maali mitä olen kokeillut ja siinä järkkymätön ykkönen on miniature paintsin sininen, joka on uskomattoman kokkareista ja ihan liian kiiltävää.
Mun lemppari on taas liche purple. Olen keksinyt siitä jo monta "vänkää" väri teemaa kuten:
-Musta ja Liche purple.(Toimii kuin unelma taun stealth suiteissa, ehkä
)
-Liche purple ja hawk torquoise.Ton keksin koulun kuvistunnilla kun piirrettiin pastelleilla. Se voisi sopia johonkin Tomb Kings ukkoon vaikkapa kilpeen.
-Musta ja Liche purple.(Toimii kuin unelma taun stealth suiteissa, ehkä
-Liche purple ja hawk torquoise.Ton keksin koulun kuvistunnilla kun piirrettiin pastelleilla. Se voisi sopia johonkin Tomb Kings ukkoon vaikkapa kilpeen.
-
makebou
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
no onhan niitä hyviä värejä, mutta muutama on ylitse muiden:
-Citadelin scorched brown suorastaan loistava ruskea josta on hyvä lähteä hihgliteämään vaaleammaksi.
-Citadelin Bleached bone, tätä tulee sekoteltua paljon kaikkeen vaaleamman sävyn saamiseksi.
- Miniature paintsin sininen. en tiedä miksi joku tuolla ylempänä tätä loistavaa sinistä sävyä morkkasi. Miun sininen ei oo koskaan ollut kokkareista enkä oo kyllä huomannu että se ois kauheesti kiillellykkään.
-Citadelin scorched brown suorastaan loistava ruskea josta on hyvä lähteä hihgliteämään vaaleammaksi.
-Citadelin Bleached bone, tätä tulee sekoteltua paljon kaikkeen vaaleamman sävyn saamiseksi.
- Miniature paintsin sininen. en tiedä miksi joku tuolla ylempänä tätä loistavaa sinistä sävyä morkkasi. Miun sininen ei oo koskaan ollut kokkareista enkä oo kyllä huomannu että se ois kauheesti kiillellykkään.
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
vahingossa sekoittamani gw:n stormblue, josta tuli varsin jännä ja kun sen inkkaa valkoisen päälle, pidän väriskaalasta todella! sellanen ihme tapahtui, mutta eipä haitannut mua.. jotenkin onnistuin tiputtamaan sinne tilkan skull whiteä ja kai jotain ruskeaa, sitten vielä vettä ja ajattelin, että sekoitetaan sitten ja tuli aivan kamala väri. Mutta kun inkkasin tasaselle valkoiselle, niin tykkäsin jäljestä todella! Kaikkiin high elffeihin tulee käytettyä ja osaan 40k kaaosta.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"