"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja DeathWizard »

Miksiköhän tuolla Peliporukoiden puolella ei ole montakaan aktiivista modea... Siellä on jälleen iskenyt bottisaastuttaja (ja edellisiäkään ei ole siivottu...). Sinne voisi tehdä jostakin vakituisesta kävijästä/modesta Moden, joka hoitelisi ne viestit heti alkuunsa.
-Mikäpä pahan tappaisi?
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Grond kirjoitti:Jos en ihan täysin väärin muista, kerroin turkkulaisille mielipiteeni turkkusta. Kyseinen ilta on jotenkin hämärän peitossa, mistä sitten lieneekään se litran leka kirkasta tullut (tai paremminkin mennyt).
Oivoi, mahtaa ketuttaa. Noh, otetaan sille, on sitä vähemmästäki ratkettu.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

No voi perse, ei Grondia olisi saanut alentaa tavalliseksi kuolevaiseksi. Vaikka en koko tarinaa tapahtuman takana tunnekaan niin ei nyt pienestä turkulaisten mollaamisesta pitäisi modeoikeuksiaan menettää. Kyllä minä ainakin pienen herjan kestäisin vaikka tähän kyseiseen ryhmään kuulunkin ja alkoholihan on tunnetusti aina lieventävä asianhaara. Pitäisi varmaan pistää pystyyn adressi Grondin modeoikeuksien palauttamiseksi ja kun sen tekisi vielä Sotuun niin kaikki kävisivät takuulla laittamassa siihen nimensä ainakin sitten ilmaisen postcountin kasvattamisen vuoksi.
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Kannatan!
-Mikäpä pahan tappaisi?
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Näköjään aihe poistettiin heti alkuunsa, mutta "kyllä"-ääniä kasaantui nopeammin ja enemmän kuin "ei"-ääniä, joten tulos on selvä? Grondille Moden oikeudet takaisin?

Tosin ensimmäinen "ei"-ääni taisi tulla Vompatilta... Mokomakin petturi... *rawl...*
-Mikäpä pahan tappaisi?
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Itse asiassa aihetta ei poistettu vaan se siirrettiin moderaattorien keskustelualueelle. Saa sitten nähdä mitä tämä huippudemokraattinen äänestys saa aikaan.
WHAM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WHAM »

Grond takaisin modeksi!!! RAWR!!! >:3
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Jos nyt ei kuitenkaan, mulla on sotulle annettavana suurinpiirtein yhtä paljon kuin sotulla minulle, eli about ei mitään.
VileKing
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VileKing »

Kuin modeksi edes pääsee/joutuu?
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

F(r)iend kirjoitti:Kuin modeksi edes pääsee/joutuu?
Korruptiolla. Grond menetti mode-statuksensa osoittamalla mallikelpoista suoraselkäisyyttä ja moraalista ylemmyyttä antamalla länsisuomalaisille näiden ansion mukaan. Jouduimme tätä päättelemään, että Grond on sittenkin hyvä jätkä ja siten epäkelpo ylläpidon mafiaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Goblinoid

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

Uuuhh, Gronduksesta tuli "Fallen Angel".. -.-
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Musta tulis hyvä mode. Tätä ketjua lukuunottamatta kaikki viestit on kutakuinkin pelkkää flametusta tai sen synnyttämisen yrittämistä.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Allath

Viesti Kirjoittaja Allath »

Jos Grond ei itse enää välitä asiasta, niin lienee turha huudella mitään adresseja kun ei se kuiteskaan mitään auta.

Mutta on se silti ihan perseestä, raivostuttavaa käytöstä ylläpidolta jos minulta kysytään.

Näin on nyt, mutta on se silti ihan paska juttu.
Kynä-ääliö
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Minä taidan olla ainut joka ei näe Grondia pyhimyksenä? *sigh*

Ehkäpä minä sitten tosiaan olenkin turkkulainen.
- Kynä-ääliö
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Thelacan kirjoitti:Minä taidan olla ainut joka ei näe Grondia pyhimyksenä? *sigh*

Ehkäpä minä sitten tosiaan olenkin turkkulainen.
Emmiäkään näe. Mutta sehän olenkin vain minä.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Hyvönen

Viesti Kirjoittaja Hyvönen »

Jep. Munki on pakko, jopa Turkulaisena kompata. Aikuselta ihmiseltä on ***** hyvää ja ENNENKAIKKEA ihailtavaa käytöstä juoda ittensä humalaan ja uhota sen jälkeen pikku-ukkofoorumeilla. Respect.

-Hyvönen-
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Hyvönen kirjoitti:Jep. Munki on pakko, jopa Turkulaisena kompata. Aikuselta ihmiseltä on ***** hyvää ja ENNENKAIKKEA ihailtavaa käytöstä juoda ittensä humalaan ja uhota sen jälkeen pikku-ukkofoorumeilla. Respect.

-Hyvönen-
Turkulainen, BURN!
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Blackguard kirjoitti:
Hyvönen kirjoitti:Jep. Munki on pakko, jopa Turkulaisena kompata. Aikuselta ihmiseltä on ***** hyvää ja ENNENKAIKKEA ihailtavaa käytöstä juoda ittensä humalaan ja uhota sen jälkeen pikku-ukkofoorumeilla. Respect.

-Hyvönen-
Turkulainen, BURN!
Burn, Bläkkis, Burn.

huussista tulisi oiva moderaattori. Kunhan sotu on saatu myydyksi niin adressit käytäntöön, vai mitä? : )

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
WHAM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WHAM »

JOS joku kaistapää ostaa sotun...
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Herra iso herra rune nyt lopettaaa sen hienon kehostelunsa ja vastaan typerän toiminnan, koska sie olet ihan hiton urpooksi muodostunut, ja saisit oikeasti hävetä. Tosi cool olet, hienoa.

Ja totta, Nilkkaraakkuli on ihan oikeassa, modulaattorina voisi olllla ihaan kivaa, jos mie sellaiseksi päääse sin. Kiitos vain. Olet kiva.

Oskari, sie olisit ihan oaska moderaattori, oainu poises jurzuminesi.

Ja mikääään grond mikään pyhismys ole, se on urpo. Hyvväää öötä. kaikille.
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”