"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

BfSP tyyppiset peikot ja muut tulevat O&G:t?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Metalli vs. muovikeskusteluja on käyty ennenkin ja aiheesta voi keskustella muuallakin. Pidätään tämä ketju noille tuleville örkkijulkaisuille.
Phil Kelly says "No!"
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Onko mitään tietoa onko milloin tulossa gobbo bosseja squikilla tai hämiksellä?
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Tämä kiinnostaa itseäkin. Ihan vain basekoon vuoksi. Vai ovatko 3 haavaiset oliot jonkun säännön nojalla oletuksena ogre basella?
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Kemurenttu

Viesti Kirjoittaja Kemurenttu »

Olen kuullut, että kesällä tulee jotain uusia figuja. Tuleeko siinä yhteydessä noita röllejä, körmyskuikkeja ja mastodonttihämähäkkejä?
Samaan syssyyn menenee (lienee mennä? Täh?) loput spesiaalicharrutkin? Ja borcit (ei sillä, diggaan kyllä nykyisistäkin)?
Ja entäs perusgobot? yöhiidet näyttävät snotlingeilta noiden korstojen vieressä... Tuleeko noista mitään uutta?
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”