Entistä Worm Purplea vastaava väri? (oli:Tietääkö kukaan)
Entistä Worm Purplea vastaava väri? (oli:Tietääkö kukaan)
Mikä nykymaali vastaa vanhaa Citadel colourin Worm purplea?
Olen hakuja käyttänyt jokapuolella, enkä löydä..
[Modedit: Olipa huono otsikko. Vähän enemmän yritystä otsikointiin ensi kerralla. -mauno]
Olen hakuja käyttänyt jokapuolella, enkä löydä..
[Modedit: Olipa huono otsikko. Vähän enemmän yritystä otsikointiin ensi kerralla. -mauno]
Worm Purple taisi olla sen ajan värejä, kun HMG valmisti Citadelin maalit. Itse en omista kyseistä väriä, joten sävy pitäisi tarkistaa jostain katalogista. Kannattaa ehkä ensin selata Coat d'Armsin valikoima. CdA on tuon vanhan Citadel-toimittajan nykyinen tuotemerkki. Sieltä löytyy useita poistuneita värejä tismalleen alkuperäisessä asussaan. Näitä voi tilata tuon sivun lisäksi mm. Black Treeltä. Ellei tuolta löydy apua, pitää kysäistä parilta tutulta joiden tiedän käyttävän mainittua väriä sekä monien muiden valmistajien maaleja.Relic kirjoitti:Mikä nykymaali vastaa vanhaa Citadel colourin Worm purplea?
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
mulla on noita vanhoja maaleja. Mietin vaan kuinka vanhoja ne on?
Luulis että siitä tulis ku sekottaa warlock purplea ja skull whitea.
Luulis että siitä tulis ku sekottaa warlock purplea ja skull whitea.
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue
-Hands_of_blue