Nämä ovat joululahjaksi saatuja Dragon Modelsin figuja. Skaala on 1:35 eli isompia kuin GW:n figut. Maalasin ihan omaksi ilokseni, kun tuskin näillä pääsen edes pelaamaan, kun en edes tiedä mihin peliin nämä kuuluu.
Maalaamisesta sen verran, että tiedän, että iho on kamalaa. Näyttää kuin nuo olisivat käyneet porukalla snagarilla ja vetäneet hodarit mieheen extrasinapilla

. Siinä hotkinnassa sinapit sitten levisivät pitkin naamaa. Tämä on vasta toinen kerta kun ihmisihoa maalaan useammalla kuin yhdellä värillä. Olen itse kuitenkin ihan tyytyväinen ihoon. Nämä antavat hieman eri kuvan miltä ne todellisuudessa näyttää. Pikkuvirheet paljastuvat näissä armotta, mutta ne ei näy todellisuudessa kuin läheltä tiirailemalla. Takkeihin olen kuitenkin eniten tyytyväinen, vaikka ne ei edustakaan oikeita harmaita saksalaisia mantteleita. Otin tässä taiteilijan vapaudet ja vaihdoin harmaan vihreään. Sitten noista näyttää roikkuvan karvoja joka paikasta, mutta se on static grassia. Huomasin sen vasta kuvan otin kuvat ja olen nyt pyyhkinyt ne pois.
Tässä ihan yleiskuva kaikista neljästä:
Sitten herrat järjestyksessä:
Sama sivulta.
Takaa.
Lähikuva.
Lähikuva takaa.
Sama sivulta.
Takaa.
Lähikuva ylhäältä.
Lähikuva etuviistosta.
Sivulta.
Toiselta sivulta.