Useiden eri kokeilujen jälkeen päätin kysyä että miten saisi hyvän keltaisen väri pinnan fikuihin, mutta kuitenkin ohuen eikä 3-4 kerroksen sähellyksiä.
Inkkiä keltaisen päälle en ole kokeillut mutta paljoa tuokaan auttaisi.
Keltainen
- The Captain
- Valvoja
Re: Keltainen
Jos ohutta olisi saatava, etkä meinaa useampaa kerrosta vetää, niin vaihtoehtosi ovat aika vähissä.Tsirpuntze kirjoitti:Useiden eri kokeilujen jälkeen päätin kysyä että miten saisi hyvän keltaisen väri pinnan fikuihin, mutta kuitenkin ohuen eikä 3-4 kerroksen sähellyksiä.
GW:n uusi maalisetti ja Privateer Pressin P3-sarja lupaavat kertapyyhkäisyllä peittävää jälkeä. Uskon kun kokeilen. Tosiseikka on tähän asti ollut, että jos haluaa tyydyttävää jälkeä, sen eteen on joutunut näkemään vaivaa. Oma reseptini on ollut snakebite leather basecoat, jonka päälle bubonic brown ja sitten golden yellow. Lopputulos on ihan siedettävä, eikä kolmen kerroksen maalaaminen ole mitenkään ylivoimainen urakka.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vaihda valmistajaa. VMC ja Rackham tuntuvat molemmat tekevän kohtalaisen hyvin peittäviä keltaisia
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tässä juuri sudin VMCn Lemon Yellowta. Toimii. En tiedä, uskaltaako luvata sataprosenttista peittävyyttä suoraan mustan päälle, mutta ei paljoa puutu. Ei myöskään hävitä yksityiskohtia kovin helpolla. On pysynyt keskeisten maalien setissäni jo parin putelin verran.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
- Nicodemus von Traube
Itse askartelen keltaiseni joko valkoisen päälle ihan vaan keltaista (jopa GW:n Sunburst Yellow näyttää keltaiselta valkoisen päälle) tai sitten lähden rakentelmaan jostain bubonic brownista. Yleinen keltainen mitä örkkini saa syntyy bubonicista, jonka päälle Flesh Washi, sitten siistitään uudestaan bubonicilla, ja sitten Sunburst Yellow/Bubonic 50:50 ja lopuksi puhdas sunbursti.
Mitä on VMC?
EDIT: VMC onkin varmaan Vallejon Model Colors...
Mitä on VMC?
EDIT: VMC onkin varmaan Vallejon Model Colors...
15mm for teh win