Nidi warrior lista!
Nidi warrior lista!
On tuota ollut jo pitemmän aikaa mielessä tehä nidi armeija, joka koostuu suurimmaksi osaksi warrioreista. Toimisiko?
En ole nidi-pelaaja, mutta käsittääkseni ongelmana on panssarin kehnous; heavy bolterit niittävät warriorit pois turhan helposti. Moisesta armeijasta oli juuri tuoretta rakenteluvinkkiä ja pelikokeilua :sessa Firebase Magazine #2:sessa.
EDIT: korjattu linkki, kiitos Sephirot.
(Siirretty armeijoihin ja yksiköihin.)
EDIT: korjattu linkki, kiitos Sephirot.
(Siirretty armeijoihin ja yksiköihin.)
Viimeksi muokannut Squirreli, Ma 15.01.2007 19:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Mulla on 12 ja jos ne fieldaa niin aika varmasti on joku niistä hengissä pelin lopussa.
Johtuu ehkä siitä että ne osuu tosi huonosti ja on hitaita niin ei oo vihollisen eka kohde.
Ite oon käyttäny tulituki ryhmänä ja laittanu niille vaan deathspitterit, scythet, ES ja EC. 1 on ryhmässä se venomi.
Siivet jos laitat niin niistä tulee vähän turhan kalliita.
Ja ne kyllä kuolee aika nopeesti jos niitä oikeesti ammutaan jollain koska 4S tai parempi on melkeen joka aseessa ei se 4T juuri auta ja kun laukauksia tulee vähän enemmän ni se 4+ savekaan ei kyllä auta mitään.
Se on kuitenkin vaan 2 woundia ja maksaa aika kivasti.
Vois äkkiä laskea että tolla mun jutulla sais 1500 pisteellä sen 45 warrioria eli max jos ei oo siipiveikkoja. Ja kaikilla on 24" blasti aseet.
Sillä oli tossa firebasessa 28 niitä ja tyrantti ja fexi. Ja sano pärjänneensä aika hyvin paitsi niitä bloodeja vastaan.
Mutta yhdistettynä se että ne osuu aika heikonlaisesti ja vihut saa aika hyvin saveja niin en ehkä suurintaosaa laittais näihin.
Lähiksessä niillä on kyllä hyvin lyöntejä että jos kuitenkin laittaa ne siivet ja 2 scythet niin kai sillä 30:llä warriorilla saattas aika kivasti lätkiä sitä vihua.
Eli sama vika kuin muissakin armeijoissa joissa on paljo samoja ukkoja. Jos vihulla on jotain aseita tai taktiikkaa suunnattu juuri niitä vastaan niin sut pyyhitään pois laudalta helposti. Mutta muuten vois toimiaki.
Kannatan itse ainakin seka armeijaa.
Johtuu ehkä siitä että ne osuu tosi huonosti ja on hitaita niin ei oo vihollisen eka kohde.
Ite oon käyttäny tulituki ryhmänä ja laittanu niille vaan deathspitterit, scythet, ES ja EC. 1 on ryhmässä se venomi.
Siivet jos laitat niin niistä tulee vähän turhan kalliita.
Ja ne kyllä kuolee aika nopeesti jos niitä oikeesti ammutaan jollain koska 4S tai parempi on melkeen joka aseessa ei se 4T juuri auta ja kun laukauksia tulee vähän enemmän ni se 4+ savekaan ei kyllä auta mitään.
Se on kuitenkin vaan 2 woundia ja maksaa aika kivasti.
Vois äkkiä laskea että tolla mun jutulla sais 1500 pisteellä sen 45 warrioria eli max jos ei oo siipiveikkoja. Ja kaikilla on 24" blasti aseet.
Sillä oli tossa firebasessa 28 niitä ja tyrantti ja fexi. Ja sano pärjänneensä aika hyvin paitsi niitä bloodeja vastaan.
Mutta yhdistettynä se että ne osuu aika heikonlaisesti ja vihut saa aika hyvin saveja niin en ehkä suurintaosaa laittais näihin.
Lähiksessä niillä on kyllä hyvin lyöntejä että jos kuitenkin laittaa ne siivet ja 2 scythet niin kai sillä 30:llä warriorilla saattas aika kivasti lätkiä sitä vihua.
Eli sama vika kuin muissakin armeijoissa joissa on paljo samoja ukkoja. Jos vihulla on jotain aseita tai taktiikkaa suunnattu juuri niitä vastaan niin sut pyyhitään pois laudalta helposti. Mutta muuten vois toimiaki.
Kannatan itse ainakin seka armeijaa.
- Terminator Sergeant
no jos haluaa olla tyhmä niin armeijaan saa kyllä 72 warrioria.
Mutta 5+ panssari ja mukava pistehinta vähän tiputtaa tehoja.
itse ajattelin joskus tehdä hormagaunteista koostuvan assaulttilistan, jossa on 5 kolmen warrun yksikköä, kaikilla rending c., s. talons ja leaping.
Mutta 5+ panssari ja mukava pistehinta vähän tiputtaa tehoja.
itse ajattelin joskus tehdä hormagaunteista koostuvan assaulttilistan, jossa on 5 kolmen warrun yksikköä, kaikilla rending c., s. talons ja leaping.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
- Amazing Slug
- Terminator Sergeant
ei. kolme täyttä ryhmää fastiin, 27. kolme täyttä eliittin, 27. kaksi täyttä hq:hun, 18. yhteensä 72.
Tosin tämä on typeryyden huippu. Tai sitten ei, jos osaa pelata.
Tosin tämä on typeryyden huippu. Tai sitten ei, jos osaa pelata.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan