40K Codexien uudistaminen
Huhujen mukaan moni _olettaa_ seuraavassa chaos codexissa olevan undividedin lisäksi myös latd-sääntöjä. Oletettavasti undivided chaos-listastakin saisi edelleen esim. 1k-poikia, mutta erillisessä codexissa olisi sitten varsinainen kulttilista joka palkitsisi kummajaisten pelaamisesta.
Codex: Apocalypse on 3000p+ pelejä varten vireillä oleva systeemi. Saman kaltainen lisäsääntöpaketti peliin kuin Cities of Death, eli muokkaa pelistä paremmin isoihin peleihin sopivan. Huhuavat, että muovibaneblade ja mahdollisesti muovistompa olisi tulossa. Tästäkin aiheesta on pitkä threadi tuolla warseer.com:issa, en tästä aiheesta tämän enempää toimi minään Rumour Digestinä ;)
Codex: Apocalypse on 3000p+ pelejä varten vireillä oleva systeemi. Saman kaltainen lisäsääntöpaketti peliin kuin Cities of Death, eli muokkaa pelistä paremmin isoihin peleihin sopivan. Huhuavat, että muovibaneblade ja mahdollisesti muovistompa olisi tulossa. Tästäkin aiheesta on pitkä threadi tuolla warseer.com:issa, en tästä aiheesta tämän enempää toimi minään Rumour Digestinä ;)
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
- The Captain
- Valvoja
1. Se olisi errata, joka tarkoittaisi, että GW joutuisi myöntämään tehneensä jotain väärin. Ei kuulu nykyiseen politiikkaan.Mikki N kirjoitti:Jos mariinit saavat kaksi kodeksia ennen kuin dark eldarit saavat omaa nelosedikan kodeksiaan, niin perkele. Miksi GW ei vain voi julkaista PDF:ää jossa muutetaan assault cannonia huonommaksi?
2. Codexista saa rahaa. Marine-codexi myy.
3. Jos DA-huhut pitävät paikkaansa, ehkä perusmarineistakin tehdään organisaatiollisesti yhtä jähmeitä kuin DA:sta. En panisi lainkaan pahakseni, että niitä 10 äijän squadejakin joskus näkyisi. Luulen, että marsu-codexissa on enemmän paikattavaa kuin vain 4th Ed. Starcannon.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Amazing Slug
- kanatanssi
Ne latd:in säännöt löytyy tuolta
http://oz.games-workshop.com/games/40k/ ... efault.htm
Siihen on vielä pieniä lisäyksiä Codex eye of terrorissa.
- Lihamestari
Ja?kanatanssi kirjoitti:Ne latd:in säännöt löytyy tuolta
Miten tuo liittyy aiheeseen?
Mielestäni tuollaiset Codex: Big Gamesit voisi jättää suosiolla pois. Kyllä nyt tässä pelissä saa helposti väännettyä kuuden tonnin pelejä. kuten me.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Ei edes.Mielestäni tuollaiset Codex: Big Gamesit voisi jättää suosiolla pois. Kyllä nyt tässä pelissä saa helposti väännettyä kuuden tonnin pelejä. kuten me.
Saanpahan tuonkin kodeksin tultua heittää kentälle sen neljä kiloa kaaosta, ettei ihan pölyttymään jää.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
? Itse olen ainakin nyt pelannut useamman 2000-3000 pisteen pelin ilman ongelmia ihan normi säännöillä.Drayh'en kirjoitti:Ei edes.Mielestäni tuollaiset Codex: Big Gamesit voisi jättää suosiolla pois. Kyllä nyt tässä pelissä saa helposti väännettyä kuuden tonnin pelejä. kuten me.
Saanpahan tuonkin kodeksin tultua heittää kentälle sen neljä kiloa kaaosta, ettei ihan pölyttymään jää.
Eniten noita isoje pelejä rajoittaa tuo pelikavereiden armeijoiden koko.
Aha?Zarathustrian kirjoitti:? Itse olen ainakin nyt pelannut useamman 2000-3000 pisteen pelin ilman ongelmia ihan normi säännöillä.Drayh'en kirjoitti:Ei edes.Mielestäni tuollaiset Codex: Big Gamesit voisi jättää suosiolla pois. Kyllä nyt tässä pelissä saa helposti väännettyä kuuden tonnin pelejä. kuten me.
Eniten noita isoje pelejä rajoittaa tuo pelikavereiden armeijoiden koko.
Puhuin 4000pts, en 2k-3k, niitä voi vielä pelailla, mut yli ton 3k niin alkaa tekeen pirun tiukkaa ainakin mulle.
Ja alkaapahan muutkin kasvattaan armeijoita kun se kodeksi tulee.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
No juu 3k jälkeen tekee itselläkin tiukkaa, mutta sitte otetaan vaan toinen FoC käyttöön niin lista paisuu helposti 6k astiDrayh'en kirjoitti: Aha?
Puhuin 4000pts, en 2k-3k, niitä voi vielä pelailla, mut yli ton 3k niin alkaa tekeen pirun tiukkaa ainakin mulle.
Ja tuskinpa ihmiset nyt hirveästi kuitenkaan innostuvat listojaan paisuttelemaan vaikka codeksi tuohon tulisikin.
Minulle tuo "isojen pelien codexi" tuo mieleen lähinnä kysymyksen MIKSI? Kuten edellä on mainittu, isoja pelejä voi pelata ihan vaan jakamalla jättiarmeijansa kahteen FOC:iin, niinhän sääntökirjassakin taidetaan neuvoa. En ymmärrä miksi GW julkaisisi tällaisen codexin jonka tarkoituksena on ratkaista jo ratkaistu ongelma. Sääntökirjan Organising a battle -osiossa neuvotaan käyttämään kahta charttia 2500 pisteen peleissä ja siitä yli ja itse olen pelannut 2000 pisteen pelin kahdella chartilla ja 2500 pisteen yhdellä, molemmissa tapauksissa kaikki toimi aivan hyvin.
Olisiko GW:n motiivi kenties saada ihmisiä luopumaan 1500 pisteen turnauslistojen keräilystä myyntivoittoja ajatellen vaiko vain hyväntahtoisesti tarjoilla pelaajille fluffia jättipelien taustalle ja hienoja kuvia siitä mitä kaikkea keräämisellä voikaan saavuttaa? En kykene keksimään syytä moisen kirjan julkaisemiselle saati ostamiselle ainakaan tässä vaiheessa...
Olisiko GW:n motiivi kenties saada ihmisiä luopumaan 1500 pisteen turnauslistojen keräilystä myyntivoittoja ajatellen vaiko vain hyväntahtoisesti tarjoilla pelaajille fluffia jättipelien taustalle ja hienoja kuvia siitä mitä kaikkea keräämisellä voikaan saavuttaa? En kykene keksimään syytä moisen kirjan julkaisemiselle saati ostamiselle ainakaan tässä vaiheessa...
"Opinions are like assholes, everybody has one."
kääntää epic 40koon mittakaavaan ja kääriä pätäkkää,ehkäpä?Darkside kirjoitti:Minulle tuo "isojen pelien codexi" tuo mieleen lähinnä kysymyksen MIKSI? Kuten edellä on mainittu, isoja pelejä voi pelata ihan vaan jakamalla jättiarmeijansa kahteen FOC:iin, niinhän sääntökirjassakin taidetaan neuvoa. En ymmärrä miksi GW julkaisisi tällaisen codexin jonka tarkoituksena on ratkaista jo ratkaistu ongelma. Sääntökirjan Organising a battle -osiossa neuvotaan käyttämään kahta charttia 2500 pisteen peleissä ja siitä yli ja itse olen pelannut 2000 pisteen pelin kahdella chartilla ja 2500 pisteen yhdellä, molemmissa tapauksissa kaikki toimi aivan hyvin.
Tai ehkäpä tällä on jotain tekemistä sen paljon huhutun muovisen banebladen ja stompan kanssa?Esim.Super heavyjen virallistaminen?
Siis,isompi peli,isommat lelut?
Itse tein helposti 9000pts listan ihan yhdellä FOC:lla.Drayh'en kirjoitti:Puhuin 4000pts, en 2k-3k, niitä voi vielä pelailla, mut yli ton 3k niin alkaa tekeen pirun tiukkaa ainakin mulle.
Tämä on ihan helppoa, jos armeija sattuu olemaan Deathwing.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.