"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nurge Säänöissä tarvis apua

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
waloks

Nurge Säänöissä tarvis apua

Viesti Kirjoittaja waloks »

Pitääkös olla nurge armeejassa 1 paketti tavalisia Warriors of Chaos kun mun kaveri sano etä pitää olla, kun tein itse The Unclean One ja Plaguebearers of Nurgle ?
Viimeksi muokannut waloks, Ke 17.01.2007 06:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Great Unclean One on Lordi tason demoni. Se vaatii vähintään 2000 pisteen armeijan.

Fabassa homma toimii vähän toisin päin kuin 40Kssa. Jos armeijasi johtaja on demoni, perusjoukkosi ovat myös demoneita. Lisäksi kenraalin merkki vaikuttaa siihen mitä joukkoja voit ottaa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Sachse

Re: Nurge hommissa tarvis apua

Viesti Kirjoittaja Sachse »

Lari42 kirjoitti:Pitääkös olla nurge armeejassa 1 paketti tavalisia sotilaita kun tein itse nurge läski johtan ja nurge ukkoja?
1. Mitään ei pidä olla "pakettia". Monesti GW:n myymissä paketeissa kyllä on optimaalinen yksikkö koko joukolle mutta aina ei näin ole.

2. Viestisi on todella epäselvä. "Itse nurgle läski johtan ja nurgle ukkoja" ei hirveästi selvennä tarkoitusta. Oletan nyt että "itse nurgle" viittaa greater demoni great unclean oneen joka on demoni. Joten demoni on kenraalisi niin coreksi sinun täytyy ottaa demonisia yksiköitä. Esim; Plaguebearerit.
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
waloks

Korjasin vähän sitä jos nyt on vähän parempi
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Ei tarvitse olla. Armeijasi perus-soturit ovat nurglen demoneita joten niitä kehiin. Erikoisjoukoiksi voit sitten hankkia myös petoja ja ihmismäisiä kaaoksen palvelijoita. Mutta niitä ei tarvitse olla.
waloks

Ja mikä johtaja olis hyvä niile?
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Lari42 kirjoitti:Ja mikä johtaja olis hyvä niile?
GUO jo näyttää olevan se kenraali (tosin tämä ei välttämättä ole parasvaihto ehto aloittelijalle. FBssä armeijassa on oltava se yksi charru (kenraali) mutta saa niitä olla ennemmänkin.

Ja koska GUOta et pienissä peleissä saa käyttää joudut hommaamaan itsellesi jonkun toisen johtajan. Exalted champion tai exalted demon ovat ne parhaimmat vaihtoehdot.

Onkos sulla muuten sitä itse armeijakirjaa? Se kun on aika välttämätön tämän pelin kannalta.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”