"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Traitoreitten konvertoiminen.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Swarmp

Traitoreitten konvertoiminen.

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

No olen päätänyt kerättä Wb armeijaani myös näitä Latd:ia.
No nytten olisi hinkua hankia traito:reita. Mutta oman käsitykseni mukaan ne ovat chaokselle menneitä imperial guardeja, no aluksi meinasin että olsin tehnyt niitä Steel legion:ialaissista, mutta sitten mietin että Fostroijaneista saisi aikaan hienoja pettureita. :D
Eli antakaa vinkejä pettureiden tekemiseen. :D
(Kokeilin hakua enkä löytänyt mitään. )
-Swarmp
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Omat petturini ovat normaaleja kaartin/necromundan figuja joille on lisätty uniformuun kaaoksen ikoni.

Eli käytä mitä figuja haluat, kun on selvää että kyseessä on petturiporukka.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Swarmp

Jaa. No täytyyne käydä kattomassa GW:n sivuilta vaihtoehtoja. Kiitos kumminkin. :D

Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Itse aloitin kaartiarmeijani alunperin Lost und ze Damnedina, ostin Cadialaisia ja viilasin kurjat impperiumin kotkat nevadaan. Myöhemmin sitten ostin lisää ja lisää, loppu onkin legendaa. Vilkaise ihmeessä Photo-scum-bucketiani, siellä majailee minun hulluuteni.
Onnea konverttaamiseen.
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Darkside

Viesti Kirjoittaja Darkside »

Vaihtoehtoja tähän on monia. Voit yksinkertaisesti vain maalata tavalliset cadialaiset, catachaanit tai muut erilailla tai kaaoksen väreihin tai sitten voit yrittää hankkia vanhoja täysmetalliarmejoiden ukkoja kuten mordian iron guard ja steel legion. Tietääkseni näitä on aika vaikea saada ellei sitten online storesta.

Joka tapauksessa kaartilaisille voi lisätä tehosteita mutation spruella, kaaoksen piikeillä ja muilla koristeilla tai fantasy battlen osilla mitä sattuu löytymään. Tärkeintä on oikean tunnelman luominen. Kaartin tulee näyttää "kaaoksen tahrimalta" ja langenneelta.
"Opinions are like assholes, everybody has one."
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Itse tein sekalaisen sotkun cadianien ja jungle fightereiden figuista. En tosin jaksanut maalata yhtään mutta ihan hienoja niistä sai (ja jumalattoman paljon jos ostaa boxin kumpaakin).
Swarmp

No itse olen alkanut "mielessäni" ideoimaan Chaoksen puolelle mennyttä sentineliä. :P
Itse ajattelin tehdä fostroijaneista niitä, omasta mielestäni tavalliset cadianit ovat sanalla sanoen rumia. (Tämä on sitten oma mielipiteeni ;) )
Joten kunhan kerkeän ekan Fostroian paketin hankkia niin katotaan sitten minkälaisia niistä tulee. :D
Swarmp kiittä kaikkia.

(Viellä pitäs keksiä Big mutanteille jostain tyhjästä päät, meinasin hankkia nimittäin Nobeja, joista sitten konvaisin Big mutanteja, ideoita pitäs vaan saada niihin päihin. :0 )

daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Omilla traitor sentineleilläni on Delf ikoni kyljessä, beastman kilpi koristeena ja kuskilla on ungorin pää. Koitan saada kuvia nettiin kun saan maalauksen valmiiksi.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Swarmp

Juu. Olis mukava kyllä nähdä se sentinel. :D
Mutta tietääkös kukaan et mistä Suomalaisesta miniatyyri kaupasta saisi ostettua Fostroijan special weapon team ?? (Ok kirjoitin väärin)

Solid

Viesti Kirjoittaja Solid »

.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”