iron warrior tankki joukko
- denied one
iron warrior tankki joukko
tässä olis mun armylist
HQ
Daemon prince:Vulgarius
Daeminic gifts:armour,essence,mutation,strength,stature,dark blade
Wargear:2x chaos hounds.spikky bits
Mark of chaos undivided
Furious charge
214 pts.
ELITES
2 x Obliterator
140pts
2 x Obliterator
140pts
2 x Obliterator
140pts
TROOPS
10 x Chaos space marines
aspiring champion, power fist ja plasma pistol
1 x lascannon
1 x plasma gun
Mark of chaos undivided
213 pts.
10 x Chaos space marines
aspiring champion, power weapon ja plasma pistol
1 x autocannon
1 x plasma gun
Mark of chaos undivided
203 pts.
HEAVY SUPPORT
Iron warrior basilisk
mutated hull. parasitic possesion
150 pts.
Chaos predator
twin linked lascannon
2 x heavy boltter
mutated hull daemonic possesion
190 pts.
Chaos predator
twin linked lascannon
2 x heavy boltter
190 pts.
Chaos predator
twin linked lascannon
2 x heavy boltter
190 pts.
Total:1770 pts.
Kommetteja saa antaa ja parannus ehdotuksia otetaan myös vastaan =)
HQ
Daemon prince:Vulgarius
Daeminic gifts:armour,essence,mutation,strength,stature,dark blade
Wargear:2x chaos hounds.spikky bits
Mark of chaos undivided
Furious charge
214 pts.
ELITES
2 x Obliterator
140pts
2 x Obliterator
140pts
2 x Obliterator
140pts
TROOPS
10 x Chaos space marines
aspiring champion, power fist ja plasma pistol
1 x lascannon
1 x plasma gun
Mark of chaos undivided
213 pts.
10 x Chaos space marines
aspiring champion, power weapon ja plasma pistol
1 x autocannon
1 x plasma gun
Mark of chaos undivided
203 pts.
HEAVY SUPPORT
Iron warrior basilisk
mutated hull. parasitic possesion
150 pts.
Chaos predator
twin linked lascannon
2 x heavy boltter
190 pts.
Chaos predator
twin linked lascannon
2 x heavy boltter
190 pts.
Chaos predator
twin linked lascannon
2 x heavy boltter
190 pts.
Total:1770 pts.
Kommetteja saa antaa ja parannus ehdotuksia otetaan myös vastaan =)
Viimeksi muokannut denied one, Ma 29.01.2007 18:04. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
Darkmage7280
Ihan messevältä teemalistaltahan tuo näyttää, ilman mitään sanottavampia heikkouksia. Chaosboyzeilla ei oikein näe AC-tyylistä tankkihordea, joten ihan kiva että sellaista puuhaat.
Tietty AT-ryhmillä ja diippaavilla lascannon-Senteillä varustettu IG pitää pidot ton kanssa, mutta ei se pelaa joka pelkää.
Tietty AT-ryhmillä ja diippaavilla lascannon-Senteillä varustettu IG pitää pidot ton kanssa, mutta ei se pelaa joka pelkää.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
- denied one
Prinssi on ihan OK jos sen on tarkoitus pysytellä suojelemassa tankkejasi. Mikäli ajattelit hyökkäillä jonnekkin sillä, kannattaa ottaa jotain mikä tekee siitä nopeamman. Eli esimerkiksi speedin tai flightin. Dark Bladea ei välttämättä ole hyvä idea. Se on kallis ja aiheuttaa masteryä. Ota mielummin great weaponi tai tyydy ihan closecombatweaponiin. Kyllä se S6 on ihan tehokas.
Houndeissa on tyyliä, tehosta en tiedä.
Ottamalla obliteraattoreita ei tee virheitä. Voit kuitenkin hyödyntää viimesitä vapaata eliittislottia ja jakaa pirulaiset 1-1-2 muodostelmaan.
Trooppien tarkoituksena on todennäköisesti seisoskella paikallaan ja ammuskella vihollista. Silloin ei kannata maksaa yli 40 pistettä championista jonka pistooli ei yleensä yletä mihinkään ja pääsee harvoin käyttämään fistiään. Periaatteessa voisit jättää raskaat aseet pois ja ottaa toisen plasman. Tankit kuitenkin hoitavat tulituen listassasi.
Sinulla on kolme samanlaista predatoria!
Valitsemasi variantti on kuitenkin monipuolisin ja useimmin käytetty. Huvin vuoksi voisi kuitenkin käyttää eri asekombinaatioita jolloin listaan tulee lisää taktista syvyyttä. Tai ihan miten haluat.
Kannattaa harkita myös vindicatoria. Siitä lyhyestä ajasta, mitä itse pelasin ironwarrioreilla, en kaipaa mitään muuta niin paljon.
Houndeissa on tyyliä, tehosta en tiedä.
Ottamalla obliteraattoreita ei tee virheitä. Voit kuitenkin hyödyntää viimesitä vapaata eliittislottia ja jakaa pirulaiset 1-1-2 muodostelmaan.
Trooppien tarkoituksena on todennäköisesti seisoskella paikallaan ja ammuskella vihollista. Silloin ei kannata maksaa yli 40 pistettä championista jonka pistooli ei yleensä yletä mihinkään ja pääsee harvoin käyttämään fistiään. Periaatteessa voisit jättää raskaat aseet pois ja ottaa toisen plasman. Tankit kuitenkin hoitavat tulituen listassasi.
Sinulla on kolme samanlaista predatoria!
Valitsemasi variantti on kuitenkin monipuolisin ja useimmin käytetty. Huvin vuoksi voisi kuitenkin käyttää eri asekombinaatioita jolloin listaan tulee lisää taktista syvyyttä. Tai ihan miten haluat.
Kannattaa harkita myös vindicatoria. Siitä lyhyestä ajasta, mitä itse pelasin ironwarrioreilla, en kaipaa mitään muuta niin paljon.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
- denied one
Mun alkuperänen tarkotus prinssillä oli tuhota vihollisen tankkeja
(6 strenght+1 kun chargaa ja dark bladesta 2 lisää armour penetrationia heittoon eli 9+2d6)
Obliteratoreissa minulla on jo 2-2-2
Championilla minulla on joku close combat weapon ja pistooli sen takia, kun minun yleisimmät vastuttajani ovat world eattersit, örkit ja emperor childrenit, niin minulla on ne varalla, jos ne tulee liian lähelle.
=)
(6 strenght+1 kun chargaa ja dark bladesta 2 lisää armour penetrationia heittoon eli 9+2d6)
Obliteratoreissa minulla on jo 2-2-2
Championilla minulla on joku close combat weapon ja pistooli sen takia, kun minun yleisimmät vastuttajani ovat world eattersit, örkit ja emperor childrenit, niin minulla on ne varalla, jos ne tulee liian lähelle.
=)
Viimeksi muokannut denied one, Ma 29.01.2007 18:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Melekosen halvat predatorit sulla. Mä ottaisin niitä 8 tuohon hintaan.
Basiliskikin ilman indirectiä on aika ovela, vastustaja varmaan käyttää koko pelin miettiessään mitä ihmettä sitä tehdessä on haettu.
Basiliskikin ilman indirectiä on aika ovela, vastustaja varmaan käyttää koko pelin miettiessään mitä ihmettä sitä tehdessä on haettu.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."