"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Iruskin karvalakkeja

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
attor

Iruskin karvalakkeja

Viesti Kirjoittaja attor »

Jep, oon pitemmän aikaa fundeerannut että pitäs jonkinnäköinen lista khadorille tehdä mikä sisältäisi winter guardia (ja muita karvalakkisia). Nyt kun raketit ja ua on julkaistu niin sitä vois alkaa toteuttamaan.

Eipä siitä enempää.

Irusk 78

Ehdottomasti tyylikkäin khador-komentaja.

Destroyer 126

Toinen vaihtoehto olis toi jugge. Myöhemmin ehkä spriggan.

8x Winterguard 76
UA 29
Rocketeer 15

6x Winterguard 58
Rocketeer 15

Widowmakers 53

Manhunter 22
Kovnik Joe 28

Ilmeisesti isomman ryhmän mukana.

Tasan 500 pistettä.
18 veepeetä.

Jep, semmonen. Hieman harmittaa kun en saanut vielä mortaria mahtumaan. Plättyä ja muuta shuuttaa tosin lentää jonkin verran ilmankin.

Mitä mieltä olette?
Viimeksi muokannut attor, Ke 17.01.2007 12:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
hotsauceteddy

Viesti Kirjoittaja hotsauceteddy »

joo, kylhän ton luulis iruskilla aika kova olevan, destro pääsee supon avulla hyviin asemiin ja tilaisuuden tullen mättämään mat seiskalla turpaan suht hyvällä kantamalla.

Iso WG-ryhmä on itse _da_ mättöryhmä ja tuo pienempi tuommoisen vastapallo CRA:n heittelijä?

ihan kivalta kyllä vaikuttaisi, inhospitable ground hidastaa kivasti vastustajaa ja furylla saat WG:t iskemään niitä hulluja 5d6 damageja :)

täytyypi hankkia sua vastaan pelkkiä WG-risen figuja ;)
attor

Lallalaa. Lista muuttuikin hieman. Peliarkusta irtosi niin mukavaan hintaan nuo mowit että oli pakko ostaa :). Vielä noita kivempia.

Irusk 78

Destroyer 126

8x Winterguard 76
UA 29
Rocketeer 15

Manowar shocktroopers 67

Widowmakers 53

Manhunter 22
Kovnik Joe 28

494 pistettä. (ahistaa, cryxille sai aina 6 pisteellä bilen tai mäkkärin)
19 veepeetä.

Hurjaa, kaikki paitsi manhunter osaa anpua.
hotsauceteddy

Viesti Kirjoittaja hotsauceteddy »

ei nyt ihan dakkalista, mut aika kova tommonen mobiilia tulivoimaa omaava lista, manowarien luulis kestävän aika hyvin, passeleita objektiivin valtauksessa. (tosin 1-2 lisätyyppiä varmaan auttais, mutta eipä sillä niin väliä)

greylordit voisivat olla kiva lisä listaan, mutta niiden mahduttaminen ois aika ongelmallista, ois vaan niiden antamat pilvet kivoja mowien päälle, mut kaipa noilla pärjää. aluks liikutaan, ammutaan ja chargaillaan, WG:t 5 damagenopalla chargessa (tai mowit neljällä) on aika kova juttu

eikä pääse disruptoimaankaan niin paljon :|
attor

Lloyba kirjoitti:ei nyt ihan dakkalista, mut aika kova tommonen mobiilia tulivoimaa omaava lista, manowarien luulis kestävän aika hyvin, passeleita objektiivin valtauksessa. (tosin 1-2 lisätyyppiä varmaan auttais, mutta eipä sillä niin väliä)

greylordit voisivat olla kiva lisä listaan, mutta niiden mahduttaminen ois aika ongelmallista, ois vaan niiden antamat pilvet kivoja mowien päälle, mut kaipa noilla pärjää. aluks liikutaan, ammutaan ja chargaillaan, WG:t 5 damagenopalla chargessa (tai mowit neljällä) on aika kova juttu

eikä pääse disruptoimaankaan niin paljon :|
Juu, neljäs mowi olis kiva, aattelinkin vähän että manhuntterin tilalle varmaan jossain vaiheessa tulisi.

Gaylordit olis kivoi. Mutta jotenkin tuntuu niin tyyriiltä remmiltä ettei saa oikeen mitenkään mahtumaan. Mutta tulee varmaan nekin jossain vaiheessa kyllä hommattua.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

kyllä gaylordit on vaan pop, ihan niinkuin widowmakeritkin, mutta kyllä ilmankin hengissä pysyy, oikeasti.
itsekin olen isompijen MoWien kannalla, mutta ainahan ei napit anna myöten. Iruskin kanssa omaavat sen verran ikävää potentiaalia ettei oikein lähellä taida kukaan haluta olla, eikä kaukaa saa tapettua.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”