"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hero Quest Maastoa.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Mysterous

Hero Quest Maastoa.

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Haluaisin kuulla miten tehdä Hero Quest maastoa? Tarvitsen lisää maastoa jotta voisin koettaa käyttää pelilaudan kaikia osia. Kertokaa eritoten mitene voisin tehdä ovet.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Olen itse miettinyt samaa! En itse omista peliä mutta menisin vaikka kaverille tekemään joka omistaa pelin. Tähän pitäisi tehdä aika paljolti erilaisia muureja että niitä voi vaihtaa tarpeen mukaan. hyvä peli!
"If it bleeds, we can kill it."
The Rain

Viesti Kirjoittaja The Rain »

No voisit ladata netistä erinlaisia maastoja esim. nurtseja, temppeleitä raunioita, aarrehuonia, luolia, rotkoja, erinlaisia käytäviä ja muuta kivaa.
c0mmy

Das massa

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Das massalla saa tehtyä vaikka mitä eikä maksakaan paljoa ... sitä vaan lähimmästä askartelukaupasta ja askarteleen :D
The Rain

Re: Das massa

Viesti Kirjoittaja The Rain »

Comissar kirjoitti:Das massalla saa tehtyä vaikka mitä eikä maksakaan paljoa ... sitä vaan lähimmästä askartelukaupasta ja askarteleen :D
Heh mä sain joululahjaks 2pkt. das massaa ja se on todella kätevä askarteluille ei tartu pahasti käteen joka on aika hyvä juttu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”