TK:n Screaming Skull Catapultin kokoaminen?
TK:n Screaming Skull Catapultin kokoaminen?
Niin, olen jo jonkin aikaa tuskailut yrittäessäni koota sitä, mutta aina hökötys romahtaa kasaan jos ylipäätään saan sen pysymään pystyssä, ja nyt kysynkin onko kenelläkään neuvoja tai ohjeita miten tämän kyseisen sotakoneen saisi koottua? Ja kyllä, käytän GW:n blistereihin tarkoitettua liimaan, joten liiman laadusta ei ole kyse.
Bep.
Re: TK:n Screaming Skull Catapultin kokoaminen?
Tähän voisi sanoa jotain hauskaa, mutta jätänpä sanomatta.Khel Thusaadi kirjoitti:Ja kyllä, käytän GW:n blistereihin tarkoitettua liimaan, joten liiman laadusta ei ole kyse.
Pelkällä liimalla en saanut omiani kasaan, pakko ne oli pinnata. En muista tarkalleen missä järjestyksessä härveli kannatti koota, mutta minulla on sellainen fiilis että kannatta ensin laittaa kehikko muuten kuntoon ja vasta lopuksi liimata pystypylväät ja niiden välikappale. Jos haluat figun pysyvän ehjänä edes jonkin aikaa, kannattaa sille tehdä beissi.
Screaming skull catapult on ainakin minun top kolmosessa jos haetaan ahdistavimpia kasattavia.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- MetalliMursu
Hmm, itse käytän joskus pientä kikkaa, jonka keksin vähän aikaa sitten. Ota ihan ihan ihan pieni palanen SINITARRAA. Sen verran pieni pala, ettei osa pullota, eikä tarraa pursua liitoksista. Sinitarra pitää osaa liiman kuivumumisen ajan paikallaan. Toimii ainakin pienemmissä figuissa.
Folk metal? Check out Tarvas!
- Hands_of_blue
Mieluummin käyttäisin kyllä Green stuffia koska se kuivuu ja sitoo itsessään osaa kiinni figuun. Pinnaat vaan tarpeeksi järeää rautalankaa tarpeeksi syvälle kumpaankin palaan, laitat vähän gs:sää ja liimaa väliin niin ihme on ellei pysy.MetalliMursu kirjoitti:Hmm, itse käytän joskus pientä kikkaa, jonka keksin vähän aikaa sitten. Ota ihan ihan ihan pieni palanen SINITARRAA. Sen verran pieni pala, ettei osa pullota, eikä tarraa pursua liitoksista. Sinitarra pitää osaa liiman kuivumumisen ajan paikallaan. Toimii ainakin pienemmissä figuissa.
Minä kyllä liimasin katapultin silloin ihan vaan ATTACK-pikaliimalla, josta tulee tippa kerrallaan liimaa ulos, mutta sen sijaan sen jätin liimaamisesta ei tahtonut tulla mitään!
Tässä vinkki jätin liimaamiseen:
1. Liimaa molemmat koivet ensin siihen laattaan, mikä liimataan baseen.
2. Liimaa jätin kroppa kiinni jalkojen päälle.
3. Sitten lopuksi kädet ja pää kiinni kroppaan.
"Jos vain saisin muutaman sata suihkuhävittäjää käyttökuntoon nyt, niin se karkoittaisi hyökkäyksen haamun ikiajoiksi!"
Adolf Hitler: Kun taistelu Berliinistä oli alkamassa. Helmikuu 1945.
Tässä vinkki jätin liimaamiseen:
1. Liimaa molemmat koivet ensin siihen laattaan, mikä liimataan baseen.
2. Liimaa jätin kroppa kiinni jalkojen päälle.
3. Sitten lopuksi kädet ja pää kiinni kroppaan.
"Jos vain saisin muutaman sata suihkuhävittäjää käyttökuntoon nyt, niin se karkoittaisi hyökkäyksen haamun ikiajoiksi!"
Adolf Hitler: Kun taistelu Berliinistä oli alkamassa. Helmikuu 1945.