Ordo Aboensis 40k-PARITURNAUS 21.1. Turussa
Örkki kirjan spessujen kohdalla lukee "If both players have agreed you may use..." oli jos mä ja mun liittolainen (both players) ollaan sitä mieltä et orkkispessu on ok niin eikö se sitten oo. Ehto täyttyy 
Käsittääkseni örkkikirja lienee ainoa jossa tommoista vanhentunutta sääntöä on kirjoitettu. Kattokaa nyt joku turnausjärjestäje ne joskus läpi ja todetkaa et ihan sama jos joku tuo paikkalle Ghazghullin ei sillä peliä voiteta (ei oo mikään Solar Macharius).
Örkeilläkin on oikeuksia
Käsittääkseni örkkikirja lienee ainoa jossa tommoista vanhentunutta sääntöä on kirjoitettu. Kattokaa nyt joku turnausjärjestäje ne joskus läpi ja todetkaa et ihan sama jos joku tuo paikkalle Ghazghullin ei sillä peliä voiteta (ei oo mikään Solar Macharius).
Örkeilläkin on oikeuksia
9th Age duunari
No voi lol. Olisi voinut luulla, että omassa ilmoituksessa voi kavereilleen vähän kuittailla, mutta näemmä no can do. Toisaalta mistäpä sitä moderaattorit tietää kuka on kenenkin kaveri jne. Ehkä sitä delete napin nääpöttelemistä voisi hieman kuitenkin käyttää harkitummin.
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
Olipa ihan tolkuttoman mukavaa.
3 kivaa peliä, eikä yhtään tuttua vastassa. Nimet ei jääneet mieleen, mut tyypit oli rennolla asenteella ja toivottavasti vastustajilla oli yhtä hauskaa ku minulla. Matiaksesta ei oo niin väliä.
Maastot oli taas kivasti aseteltu, kahvia riitti ja järjestäjien läppäri oli tosi magee. Kiitos näistä Einolle, Samssonille ja muille jotka paikalla touhus.
6/16 on sijotus, josta jäi vielä hieman enemmän hyvä mieli. Toki maalauspisteet ja fluffi meitä vähän hilas ylöspäin, mut kertaakaan ei massacrella päihin tullu.
-Hyvönen-
3 kivaa peliä, eikä yhtään tuttua vastassa. Nimet ei jääneet mieleen, mut tyypit oli rennolla asenteella ja toivottavasti vastustajilla oli yhtä hauskaa ku minulla. Matiaksesta ei oo niin väliä.
Maastot oli taas kivasti aseteltu, kahvia riitti ja järjestäjien läppäri oli tosi magee. Kiitos näistä Einolle, Samssonille ja muille jotka paikalla touhus.
6/16 on sijotus, josta jäi vielä hieman enemmän hyvä mieli. Toki maalauspisteet ja fluffi meitä vähän hilas ylöspäin, mut kertaakaan ei massacrella päihin tullu.
-Hyvönen-
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
Kiitos minunkin puolesta, ja grats Oulun porukoille jaetulle kakkossijalle! Toivottavasti oli matkan arvoista, vaikkei nyt palkintoa paluumatkalle mukaan tullut... 
Ja toistetaan nyt vielä se mitä tuolla PeeDeeäFFässä sanotaan, niin palkinnot meni seuraaville henkilöille:
Turnauksen voittajapari oli Juuso Lähdekorpi ja Olli Katila.
Paras armeija kuului Teemu Judinille (erittäin hieno mehiläis/limainen Tyrkkyarmeija. Toivottavasti joku otti kuvia).
Paras "fluffi" oli Sami Järvisen ja Mikko Kulmalan tarina.
Näkyilee ensi kerralla!
Ja toistetaan nyt vielä se mitä tuolla PeeDeeäFFässä sanotaan, niin palkinnot meni seuraaville henkilöille:
Turnauksen voittajapari oli Juuso Lähdekorpi ja Olli Katila.
Paras armeija kuului Teemu Judinille (erittäin hieno mehiläis/limainen Tyrkkyarmeija. Toivottavasti joku otti kuvia).
Paras "fluffi" oli Sami Järvisen ja Mikko Kulmalan tarina.
Näkyilee ensi kerralla!
Mukavaa oli, eikä mennyt ihan niin huonosti kun olisi voinut ekalta turneeltani odottaa. 14/16 on ihan hyvä, ei ainakaan viimeinen. 
Tosin pelit menivät vähän siihen, että Arttu teki kaiken työn ja minä ammuin ohi tai kuolin, mutta sellanen se IG on.
Vastsutajat olivat rentoja ja hauskoja, ja pelit jokseenkiin tiukkoja. Sueraavalla kerralla uskon olevani mukana, jos meiniki on samaa rentoa ja vastustajat leppoisia turkulaisia.
Kiitoksia järjestäjille hyvästä tapahtumasta.
Tosin pelit menivät vähän siihen, että Arttu teki kaiken työn ja minä ammuin ohi tai kuolin, mutta sellanen se IG on.
Vastsutajat olivat rentoja ja hauskoja, ja pelit jokseenkiin tiukkoja. Sueraavalla kerralla uskon olevani mukana, jos meiniki on samaa rentoa ja vastustajat leppoisia turkulaisia.
Kiitoksia järjestäjille hyvästä tapahtumasta.
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Voin todistaa tuota vastaan, sillä itse totesin sieltä päin löytyvän sangen mukavia pelaajia. 
Kiitos paljon turnauksesta koko järjestäjä kaartille. Oli ilo matkustella pitkä matka kun turnauksen puitteet olivat nuin hyvin kunnossa. Maastot tosi hyvät kaikilla kentillä joilla pelasin, yleinen ilmapiiri erittäin rento ja listat sekä pelaajat suurimmalta osin melko reiluja ja mukavia.
Jaettu kakkossija lämmittää kyllä mieltä varsinkin kun saatiin kummatkin tiimit hilattua ylös listalla jakamaan tuota sijaa.
Kiitos ja näkyillään tulevissa turnauksissanne!
Kiitos paljon turnauksesta koko järjestäjä kaartille. Oli ilo matkustella pitkä matka kun turnauksen puitteet olivat nuin hyvin kunnossa. Maastot tosi hyvät kaikilla kentillä joilla pelasin, yleinen ilmapiiri erittäin rento ja listat sekä pelaajat suurimmalta osin melko reiluja ja mukavia.
Jaettu kakkossija lämmittää kyllä mieltä varsinkin kun saatiin kummatkin tiimit hilattua ylös listalla jakamaan tuota sijaa.
Kiitos ja näkyillään tulevissa turnauksissanne!
Sopor Aeternus
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
Huonot ovat artikulaatioon liittyvät taitoni ja huonommat ovat kirjoittamiseen liittyvät, mutta pyrin silti sanomaan asiani mahdollisimman selkeästi:
Erinomainen turnaus. Pidin siitä itse erittäin paljon. Sain myöskin uuden turnausennätyksen! 4. viimeinen sija! (13/16) Tähän mennessä olen aina ollut 2. viimeinen tai 3. viimeinen, mutta nyt ovat ajat muuttuneet (varmaankin saan kiittää joukkuetoveriani ja hänen Wych Culttiaan enemmänkin tuon sijan saavuttamisesta
)
Yleinen ilmapiiri oli mukava. Viimeisen ottelun vastustajat olivat asenteella mukana vaikka noppatuuri ei välttämättä joka paikassa aina ollutkaan kaikkein paras mahdollinen. Vielä loppuun on pakko lisätä yksinkertainen lausahdus, joka herättää eräässä henkilössä varmastikin joitain muistoja.
"Näkyvyys"
Erinomainen turnaus. Pidin siitä itse erittäin paljon. Sain myöskin uuden turnausennätyksen! 4. viimeinen sija! (13/16) Tähän mennessä olen aina ollut 2. viimeinen tai 3. viimeinen, mutta nyt ovat ajat muuttuneet (varmaankin saan kiittää joukkuetoveriani ja hänen Wych Culttiaan enemmänkin tuon sijan saavuttamisesta
Yleinen ilmapiiri oli mukava. Viimeisen ottelun vastustajat olivat asenteella mukana vaikka noppatuuri ei välttämättä joka paikassa aina ollutkaan kaikkein paras mahdollinen. Vielä loppuun on pakko lisätä yksinkertainen lausahdus, joka herättää eräässä henkilössä varmastikin joitain muistoja.
"Näkyvyys"
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"
Taitopelaajat eivät välitä noppatuurista, tärkeintä on hyvät, taktiset ratkaisut.Viimeisen ottelun vastustajat olivat asenteella mukana vaikka noppatuuri ei välttämättä joka paikassa aina ollutkaan kaikkein paras mahdollinen.
Mikäs sääntö se sellanen Shrouding oikein on? Mä aion syyttää teitä omilla säännöillä pelaamisesta ja vilpittömästi toivon että seuraavaan turnaukseen tulette marineilla niinku normaalit ihmiset."Näkyvyys"
-Hyvönen-
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
-
Der Dexter
Kuten pakeneminen ja joukkuetoverin uhraus?Hyvönen kirjoitti:Taitopelaajat eivät välitä noppatuurista, tärkeintä on hyvät, taktiset ratkaisut.Viimeisen ottelun vastustajat olivat asenteella mukana vaikka noppatuuri ei välttämättä joka paikassa aina ollutkaan kaikkein paras mahdollinen.
Taitaa kylläkin olla niin, että me muut ei pelattu Hyvösen säännöillä, vaan niillä oikeilla.
Kiitokset Turun suuntaan jälleen kertaan, maastot ja organisointi olivat ensiluokkaista. Oma pelailukaan ei ihan penkin alle mennyt, vaikka turnaus alkoikin ihanasti kun vastaan asteli 9 oblia. Ja sidesponson laserit pitäis kieltää jollain lailla. Ainakin sellaiset joista on vaan toinen jäljellä, ja osaa silti tiputtaa monoliitin ja hammerin perättäisillä vuoroilla.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Kuvia turnauksesta: http://www.ordoaboensis.net/index.php?sivu=galleria
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi