Komeita ovat. Ulthwe teemaan vielä sopii nuo mustat aspectit. Tosin Hawkien ja Bansheedien kohdalla voi olla vähän niin ja näin, mutta sekin varmaan lähtee toimimaan. Miinusta tulee noita Autarchin lipuista, jotka näyttävät varjostuksiltaan todella omituisilta. Muuten upeita.
makrus kirjoitti:Onko leukapanssareissa käytetty metallimaalia?
Osuit naulan kantaan. Kokeilin huvikseni kuinka toimisi moinen värivalinta.
Voi olla että vaihdan vielä noiden väriä jos ei omaa silmää lopputulos miellytäkkään.
Voip olla että vaikuttaa hieman eksyneeltä yksityiskohdalta muuten orgaanisessa armeijassa, itse jättäisin pois hilemaalit. Toisaalta nuo alaleuat huutaa jotain eri sävyä kypäriin nähden ja en rupeaisi uutta väriä lisäämään rajattuun palettiin.
makrus kirjoitti:Onko leukapanssareissa käytetty metallimaalia?
Osuit naulan kantaan. Kokeilin huvikseni kuinka toimisi moinen värivalinta.
Voi olla että vaihdan vielä noiden väriä jos ei omaa silmää lopputulos miellytäkkään.
Voip olla että vaikuttaa hieman eksyneeltä yksityiskohdalta muuten orgaanisessa armeijassa, itse jättäisin pois hilemaalit. Toisaalta nuo alaleuat huutaa jotain eri sävyä kypäriin nähden ja en rupeaisi uutta väriä lisäämään rajattuun palettiin.
Juu, väri on vaihdettu mustaan jota on sävytetty kolmella eri harmaan sävyllä. Heti näytti paremmalta
Parempilaatuisia kuvia tulossa tämän illan/yön aikana koko squadista kunhan valmista syntyy.
Pensselit alkoivat kovan käytön vuoksi hiipumaan loppumetreillä mutta sain sentään koko poppoon tehtyä. Täytyy huomenna hakea täydennyksiä tarvikkeisiin, jotta tuotanto jatkuisi
Olen kokonaisuudessaan maalaillut nyt kohta 8 vuotta. Aktiivisia maalausvuosia näistä on suunnilleen neljä. Välillä on tullu pitkiäkin taukoja mutta nyt on löytynyt taas hyvän terän maalaamíseen.