"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Army of Young Master Spjarv le Goth (Bretonnia)

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Hyvönen

Army of Young Master Spjarv le Goth (Bretonnia)

Viesti Kirjoittaja Hyvönen »

Fabaa olis tarkotus alkaa vähän enemmänki pelailemaan, yhen harjotuspelin oon lainatulla Dwarf-armeijalla pelannu ja voitin Wood Elffit massacrella (Ei yhtään taktista virhettä). Oma armeijan pohja ois tarkoitus saada maaleihin tiimiturnaukseen mennessä, edustan siis Ordo Aboensista. Joukkueeseen pääsin ihan vaan sen takia et oon niin mukava jätkä ja kaikinpuolin lähellä täydellistä. (Oikeet pelaajat järjestää tai tuomaroi turnausta) Mut oisko tällänen lista edes laillinen, tai onko tässä jotain perustavaa laatua olevaa vikaa?

Spjarv le Goth, Paladin
Knight's vow, lance, heavy armor, shield (80)

Paladin (BsB)
Knight's vow, hand weapon, heavy armor, virtue of duty (104)

Damsel of Lady
Dispel scroll (95)

9 Knight of the Realm
Full command (240)

8 Knight of the Realm
Full command (216)

6 Knight Errant
Full command (141)

6 Knight Errant
Full command (141)

4 Pegasus Knights
Lippu (230)

Total 1247 points

Vähän hämmentää itteeki mitä tällä pitäs oikein tehä. Vissiin damselli johonki piiloon ja bösbi tai Spjarv le Goth tohon 8 KotRin porukkaan ja toinen sit kai yksinään. Sit heitetään noppaa ja kerätään ukkoi pöydältä pois pikkuhiljaa.

Sanokaa ny joku jotain.

-Hyvönen-
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
Foo bar

Re: Army of Young Master Spjarv le Goth (Bretonnia)

Viesti Kirjoittaja Foo bar »

Hyvönen kirjoitti:Fabaa olis tarkotus alkaa vähän enemmänki pelailemaan, yhen harjotuspelin oon lainatulla Dwarf-armeijalla pelannu ja voitin Wood Elffit massacrella (Ei yhtään taktista virhettä).
Etkä saanut yhtään neuvoja? Ja unohdit uhrata naapurin koiran noppajumalalle? ;P

Sun listassa on liian vähän ritareita.

Luulis tuolla jotain silti tekevän, kunhan ne lancet ei ole kumia, heität niitä isoja chargessa ja pieniä liippatesteissä - eiköhän ne jotain saa aikaiseksi.
Weedy_rat

Viesti Kirjoittaja Weedy_rat »

Eipä tuossa mitään vikaa ole, ihan perus kopio kaikista muistakin brettilistoista täällä.. Tohon vaan lisää ritareja, lordi pegasille ja lisää pegaseja niin saat listan joka on tylsä ja helppo pelata. En mitään lähtisi muuttelemaan, ehkä toinen rulla damselille.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
Hyvönen

Viesti Kirjoittaja Hyvönen »

Etkä saanut yhtään neuvoja? Ja unohdit uhrata naapurin koiran noppajumalalle? ;P
Sami "Geneerinen massapelaaja" Järvinen hyöri muutaman muun kanssa siellä selän takana antamassa neuvoja, saattohan ne jotain vaikuttaa. :P

Jep, lista on siis hyvä. Tylsä ja helppo pelata. Sitähän tässä haettiin. 2000 pisteeseen ku päästään toi Spjarv le Goth on jo Pegasuksen selässä ja vähän kovempana, sekä pegasuksia tietenki lisää.

Sen jälkeen voiki alkaa ostamaan jotain vähän jännempiäki yksiköitä, jalkaväelläki on varmasti kiva pelailla, mut aluks näitä hevosella olevia, ku isot pojat sanos et ne on kovii.

-Hyvönen-
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
Foo bar

Viesti Kirjoittaja Foo bar »

Hyvönen kirjoitti: Sami "Geneerinen massapelaaja" Järvinen hyöri muutaman muun kanssa siellä selän takana antamassa neuvoja, saattohan ne jotain vaikuttaa. :P
Hyvä, kun sait apua. Pärjäät sitten maaliskuussa. Sulla oli se pienin armeija onneksi, siinä tiimissä :o)
Jep, lista on siis hyvä. Tylsä ja helppo pelata. Sitähän tässä haettiin.
Kun on vähänlaisesti erilaisia yksiköitä, niin ainakin minulle tulee enempi päänvaivaa. Vähän sama juttu kuin shakissa sotilaiden kanssa. Ovat yksinkertaisia (tylsiä?), mutta oikein käytettynä tehokkaita/pelottavia (lue: sotilaasta kuningatar).
Sen jälkeen voiki alkaa ostamaan jotain vähän jännempiäki yksiköitä, jalkaväelläki on varmasti kiva pelailla, mut aluks näitä hevosella olevia, ku isot pojat sanos et ne on kovii.
Onhan noi. Mieti silti josko vähentäisit unitteja ja tekisit niistä vähän isommat. Riippuu niiden käyttötarkoituksesta tietysti. Pieni ratsuväkiyksikkö vaan voi olla kertakäyttökamaa, eikä välttämättä kykene kuin yhteen kunnon chargeen, jossa olisi sitä poweria. Tietysti jos potkua on tarpeeksi niin sieltä ei lyö kukaan takaisin *grin*.

Sinänsä, joku about 600 pisteen ratsuväkiunitti kaikkine douppeineen ei välttämättä ole niitä parhaita ideoita... jollaista itse maalailen (11 x dragon prince, 1 x hero); tosin minulta uupuu vielä pari kärmesprinssiä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”