Lähikuvaa itse tehdystä plasmasta

Sergenant

Hei eipäs pilkata!! (mutta plasma on hieno, saanko kysyä reseptiä?Rosgakori kirjoitti:hienosti tehty plasma! isoveljen on rumia tohon verrattuna.( siis plasma)
Never Play Poker with GMHalf-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Plasma on rakennettu yksinkertaisesti boltterista, plasmapistoolista ja green stuffista. Voin laittaa joskus vaikka wip kuvan yhdestä niin näkyy mistä kohin on leikattu.elfman kirjoitti:mutta plasma on hieno, saanko kysyä reseptiä? Vinkkaus
No joo, minusta nuo näyttävät paljon mukavemmilta kun on reilusti kirkasta väriä kulmissa. Eihän se välttämättä realistisin vaihtoehto ole, mutta nopeampi ja helpompi kuin drybrush.Itse olen aina ollut erimieltä tuosta että haarniskan palojen reunat maalataan vaaleammalla värillä pääväristä koska harva oikeasti pystyy siihen ilman että jälki on suttuista eikä lisäksi liikablendattu hahmo ole autenttisen näköinen, kuka sitten haluaa sellaisen tehdä...
Gw:n sarjakuvafiguista nyt on hieman hankala tehdä autenttisen näköisiä vaikka miten maalaisi. Tässä muuten maalaajat jakautuvat aika selvästi realismiin pyrkiviin ja sarjakuvamaisen tyylin kannattajiin, eli kuka mistäkin tykkää. Oma tyylini on tähän asti ainakin rajoittunut realistiseen "Grim and dark" meininkiin mutta ei minulle tuollainen ylikorostaminen silmään satu.Darkside kirjoitti:eikä lisäksi liikablendattu hahmo ole autenttisen näköinen, kuka sitten haluaa sellaisen tehdä...
No ajattelin että kaikki tekniset näytöt ja plasmat sun muut olisivat oransseja. Esimerkiksi tuo lascannonin näyttö on oranssi. Ei vain näy kun en älynnyt ottaa kuvaa takaapäin.Figunarkki kirjoitti:Väritema on aika erikoinen, ehkä hieman liian sillisalaatti. Parilla pienenpienellä yksityiskohdan muutoksella asia on kuitenkin korjattavissa. Esimerkiksi plasmagunin oranssi tuuletussydeemi väriltään hieman lähemmäksi muuta figua tekisi terää.
Kyllä tuossa olen yhtä leman russia vähän maalannut. Ajattelin että siitä tulee pääosin turkoosi ja joitain yksityiskohtia bleached bonella/valkoisella. Kuvia tulee kunhan se on valmis.tuli vaa yks juttu mieleen: mitenköhän maalaat tankit?
Hyvin sanottu. Ainoo mikä noissa mun mielestä vähä mättää nii on noi baset, tai oikeestaan niissä olevat laatat, niissa on jotai kökköö.Mariini man kirjoitti:Haauskaaan värisiä.
Maalaus jälki näytti hyvältä.