Huomenissa olisi tarkoitus osallistua Attorin kanssa pariturnaukseen, ja fluffista oli jaossa kaksi pistettä. Epäuskottavasta liittoutumasta rangaistaan, ellei sitä ole selitetty fluffissa, uskottavasta on jaossa kaksi pistettä lisää. Eli neljää pistettä haetaan tällä tarinan pätkällä, joka selittää miksi oma Emperor's Children-säännöillä toimiva Space Travelling Horde OF Great Spjarvgoth On Their Way To Somewhere-chapteri ja Attorin lojalistien sääntöjä käyttävä Angry Marines-chapteri toimivat yhdessä. Saas nähä montako pistettä irtoaa.
Tarinaan on haettu inspiraatio täältä, joten lyödään näytille, vaikkei tämä samalla tavalla maailmaamullistava ole kuin ne tarinat mihin täällä on normaalisti totuttu. Olen pahoillani.
Mutta minä olen kiltti Slaanesh!
Olipa kerran Slaanesh sankari nimeltä Spjarvgoth. Spjarvgoth matkusti avaruudessa ja tapasi Eldarin. "Muu Muu", Sanoi Eldari, "Oletko sinä matkalla tappamaan kaikki?" "Minä olen kiltti Slaanesh!" Vastasi Spjarvgoth. Ja Spjarvgoth jatkoi matkaa. Sitten spjarvgoth tapasi Tyranoidin. "Hau hau" Sanoi Tyranoidi, "Oletko sinä matkalla tappamaan kaikki?" Tyranoidi jonka nimi oli Pjotr jatkoi. "Minä olen kiltti Slaanesh!" Vastasi Spjarvgoth. Sitten Spjarvgoth jatkoi matkaa. Spjarvgoth oli jo matkustanut monta MILJARDIA avaruuskilometriä, kun hän kohtasi Marinen! "Moi, sinäkö olet se kiltti Slaanesh?" Kysyi Matias, joka oli Angry Marineiden Marneus Galgar. "Minä olen kiltti Slaanesh!" Vastasi Spjarvgoth. Hyvä sanoi Matias. "Mennään metsästämään örkkei ja chaoksii ja pahoi Eldareita ja pahoja Tauta!" Jatkoi Matias.
Ja niin Matiaksesta ja Spjarvgothista tuli tosi hyviä ystäviä.
Taistelu oli tasaista ja yhtäkkiä yksi Angry Marineista juoksi Spjarvgothin luokse. "Matias on kuollut!" Huusi Angry Marine. Spjarvgoth suuttui todella paljon ja lastasi lähimmät Angry marinet ja demonetit Aaltokäärmeeseen jonka he olivat saanet mustan kirjaston guardianeilta. "Nyt näytetään niille" Huusi Spjarvgoth.
Kun Angry marinet ja Spjarvgoth olivat voittaneet taistelun heistä oli kuollut miljoona! Mutta vastustaja oli täysin tuhottu.
THE END (VAI ONKO SITTENKÄÄN?!?!?)
By: Janne 22v ja Matias 21v
Ordon pariturnauksen fluffi
Ordon pariturnauksen fluffi
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
- Rectunator