"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Synnin päästö.. Orks W40k

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
-Myyrä-

Synnin päästö.. Orks W40k

Viesti Kirjoittaja -Myyrä- »

Roskakoriin.
Viimeksi muokannut -Myyrä-, Ke 10.10.2007 11:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jehuletti

Viesti Kirjoittaja jehuletti »

aika tummia.Miks ton yhen hampaat on jääny maalamatta?No muuten on ihan kivoja. Huolellisuutta vain lisää ni hyvä tulee
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue :D
Eldu

Viesti Kirjoittaja Eldu »

Pikkaisen on kyllä sotkuista jälkeä. Mutta maalaa toki lisää niin harjaannut.
Draven ei pysty juomaan 13 salmarishottia, nÖÖb!
Makximus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Makximus »

jos nämä on ensimmäisiä niin hienoja. Itse maalaan hapaat yleensä niin että pohjalle graveyard earth, poimin hampaat bleached bonella yksittäin ja korostan vähän skull whitellä. Nämä nyt ovat örkkejä niin niille voisi hampaisiin laittaa keltaisuutta. Jos helpolla haluat päästä niin poimi hampaat jollakin beessillä tai valkosella ja vesiohennettu (80:20) keltanen päälle. silmät nyt varmaan vaan laittaisin punasella.
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz

Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8 :(
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3 :)
Migutti

Viesti Kirjoittaja Migutti »

pikkuveljen warbossille maalasin sekä kynnet että hampaat samaan tyyliin. ensiks annoin snakebite leatheria sen verran että peittyivät, (ei kuitenkaan niin paljoa, että hampaanvälit häipyisivät näkyvistä) jonka jälkeen sopivan verran bleached bonea.

enpä keksi paljoa kommentoitavaa, mutta pakkohan se on sanoa, että kivan näköistä jälkeä. aseet ainakin erottuvat minun maalaamistani. positiivisessä mielessä.
-Myyrä-

Viesti Kirjoittaja -Myyrä- »

Joo kiitoksia kommenteista.

Ihoa maalatessa olen käyttänyt dark angels greeniä ja vielä inkki päälle. Sit highlight coblin greeniä ja highlight skull whiteä.

Vaatteisiin laitoin vain snakebite leatheria sekä brown inkkiä.

Aseisiin ja armoreihin tin blitz, brown inkkiä ja skull white higlight.

Ukkoni ovat kieltämättä aika tummia.. tietämättä kumminkaan miten niistä saisi "kirkkaampia" :O
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Ihosta saa, tai mistä vaan saa kirkkaampaa iskemällä siihen toisen pohjavärin. Esim. mustan päälle maalaat valkoisella ja vasta sitten sen vihreän. Toinen hyvä niksi on korostella tuota ruskeaa vielä snakebite leatherilla tms. inkkaamisen jälkeenkin (tässä vaiheessa kuivaharjaus rokkaa ;) ). Kannattaa muuten poistaa valujäljet... Ainakin tuon slugga boyn vasemman käden takana on kauhea raita valujälkeä, siitä vaan askartelu- / hedelmäveitsi käteen ja raaputtelemaan. Ovathan nuo ihan hyviä aloittelijan figuiksi. Ai niin ja itse ainakin suosittelen flokkaamaan figut ennen spray pohjamaalia. Maali sitoo hyvin hiekan baseen jos eri keeper meinaa pettää.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Kemurenttu

Re: Synnin päästö.. Orks W40k

Viesti Kirjoittaja Kemurenttu »

-Myyrä- kirjoitti:Kuten varmasti huomasitte slugan suhteen, en ole maalannut sen silmiä tai hampaita, koska en osaa.. Siihenkin voisitte antaa vinkkejä?
Itse vedän örkkieni silmiin Blood Rediä, mieluiten ennen muuta maalaamista, niin virheet peittyvät helpommin.

Hampaista saa näköiset pistämällä alle Bubonic Brownia ja päälle Bleached Bonea. Siis minun mielestä.

Itse figut ovat aika tummia, joskin ensimmäisiksi ihan nättejä.
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
jehuletti

Viesti Kirjoittaja jehuletti »

Mä laitan ensin dark angels green sitte highlitet snot greenillä ja vähän goblin greeniä
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue :D
Tzetus

Viesti Kirjoittaja Tzetus »

Mielestäni hyviä aloittelijan naviskoja. Pelipöydällä kelpaisivat hyvin =) Maalit ovat hieman suttuisia. Tumma väriteema ei välttämättä ole huono juttu, mutta voisit pistää vaikka hiukan kirkkaampia highlighteja.
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”