Gigantic squig
Gigantic squig
Minkä kokoisella basella tätä, vielä miniatyyritöntä mounttia tulisi pitää? itse suosin skull pass big bossin miniatyyriä ja basea.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Siis onko nyt kyseessä tämä monsteri, jonka saa ratsuksi hiisisankarille? Tällähän on vissiin se kolme haavaa, joten mosteriksi se lasketaan. Koska sille ei ole vielä miniatyyriä tullut, pitäisin sitä pienellä moster-basella. Tuskin moinen sentään isoa tarvitsee.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- The Captain
- Valvoja
eli saanko käyttää sitä mitä haluan?The Captain kirjoitti:Kukaan ei tiedä. Kunnes GW päättää ilmoittaa, sinun arvauksesi on yhtä hyvä kuin kenen tahansa muun.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Perinteisesti US3 monster mountit ovat olleet joko 40mm tai 50mm monster basella. Tätä pienemmän alustan käyttämiselle ei ole perusteita, eikä kyllä sen koommin isommankaan.
Itse pistäisin Squigin 40mm alustalle ja Hämiksen käyttötarkoituksen mukaan joko 40mm tai 50mm alustalle (jälkimmäiselle mikäli sankarin tarkoitus olisi liittyä spider ridereihin).
Itse pistäisin Squigin 40mm alustalle ja Hämiksen käyttötarkoituksen mukaan joko 40mm tai 50mm alustalle (jälkimmäiselle mikäli sankarin tarkoitus olisi liittyä spider ridereihin).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Osaa olla ruma...flagu kirjoitti:Virallinen vastaus näyttää tulevankin ihan kohta puoleen...
Armo(uri)a ei anneta!
- Ammusvarasto
- Viesti:
- riimumestari
Haluatko kenties playboy Squigin? Kukin tyylillään...leevizer kirjoitti:Osaa olla ruma...flagu kirjoitti:Virallinen vastaus näyttää tulevankin ihan kohta puoleen...