"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Gigantic squig

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
leevizer

Gigantic squig

Viesti Kirjoittaja leevizer »

Minkä kokoisella basella tätä, vielä miniatyyritöntä mounttia tulisi pitää? itse suosin skull pass big bossin miniatyyriä ja basea.
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Siis onko nyt kyseessä tämä monsteri, jonka saa ratsuksi hiisisankarille? Tällähän on vissiin se kolme haavaa, joten mosteriksi se lasketaan. Koska sille ei ole vielä miniatyyriä tullut, pitäisin sitä pienellä moster-basella. Tuskin moinen sentään isoa tarvitsee.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
miQ

Viesti Kirjoittaja miQ »

En jaksanut aloitttaa uutta topicia niin kysyn samalla gigantic spiderin basea (kysymys on kysytty ainakin sata kertaa mutta laiska kun olen :().Onkos se saman kokoinen kuin se pieni monsterin base?
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Kukaan ei tiedä. Kunnes GW päättää ilmoittaa, sinun arvauksesi on yhtä hyvä kuin kenen tahansa muun.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
leevizer

The Captain kirjoitti:Kukaan ei tiedä. Kunnes GW päättää ilmoittaa, sinun arvauksesi on yhtä hyvä kuin kenen tahansa muun.
eli saanko käyttää sitä mitä haluan?
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Perinteisesti US3 monster mountit ovat olleet joko 40mm tai 50mm monster basella. Tätä pienemmän alustan käyttämiselle ei ole perusteita, eikä kyllä sen koommin isommankaan.

Itse pistäisin Squigin 40mm alustalle ja Hämiksen käyttötarkoituksen mukaan joko 40mm tai 50mm alustalle (jälkimmäiselle mikäli sankarin tarkoitus olisi liittyä spider ridereihin).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
leevizer

Armo(uri)a ei anneta!
Ammusvarasto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ammusvarasto »

Hyi hemmetti. Pahempi kuin skull passin gobbo bossi. Ja mitä sen kypärä lentää sen pään takana? Vauhdin illuusio kenties? (huonosti toteutettu)
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

leevizer kirjoitti:
Osaa olla ruma...
Haluatko kenties playboy Squigin? Kukin tyylillään...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”