"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mopopoijjaat Blood Angel armeijassa

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Jamo

Mopopoijjaat Blood Angel armeijassa

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Elikkäs...olen pohtinut että mihin tuhlaisin viimeisen fast attack slottini Blood Angel armeijassani.
Tällä hetkellä fastista löytyy ryhmä assault maroja ja speederi assault cannonilla.

Mielessä kävi ryhmä mopoja. Eli 3-4 tavallista marine bikeriä ja yksi attack bike joko multimeltalla tai hevibulterilla. Ja mukana heiluisi tietenkin veteraanikersantti joko fistillä tai power aseella.
Buustaillessaan nämä olisi äärimmäisen vaikea tappaa ja voisivat vielä noutaa objektiivinkin viimesellä vuorolla. Mutta tekevätkö nämä kipeää vihollisen linjoissa? Lähärissä iskuja ei ole kuin 1 vakiona, eikä lähisaseita saa. Vihasestihan ne tietty lyövät kiitos Furious Chargen, mutta silti.
Ampumaan nämä tietty ovat mukavia, meltaa ja plasmaa matkassa. Hinnaltaankin nämä ovat aika suolaisia. Tuo ryhmä maksaa karkeasti arvioiden 150 - 200 pistettä.

Eli ovatko nämä mitenkään käyttökelpoisia ja toimivatko Veren Enkeleillä?

Ja huomioon on otettava myöskin mahdollisuus ruveta heittelemään mopedipoikia Death Companyyn. Näinkin kalliissa ja muutenkin "tärkeässä" roolissa olevien menettäminen ottaa kaaliin, nimimerkillä, heittelimpä puolet termiksistä Death Companyyn.
...
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Itse käyttäisin Fast Attack paikat kyllä Land Speedereillä (assault cannoneilla, tottakai) ja Assault Mariineilla, mutta kyllä ne ihan hyvä vaihtoehto on. Itse en noilla kyllä paljoa mitään ole saanut aikaan, mutta meltalla varustettuna ovat todella ikäviä jos vastustajalla on tankkeja (Itse en ole pahemmin hyötynyt, kun en ole pelannut paljoa sellaisia armeijoita vastaan, jossa olisi paljon tankkeja), nimimerkillä "Tokalla vuorolla Deliferi mäsäks".
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Harkitsisin mieluummin scout bikereita. Näillä on mahdollisuus ykkösvuoron chargeen, ovat halvempia ja kessu lyö ihan yhtä vihaisesti kuin normaalikin mopokessu.

Heikkouksina sitten on huonompi save ja erikoisaseiden puute.

Itse en ole normaalien mopojen hyödyllisyydestä vieläkään vakuuttunut, mutta paras käyttö niille kai olisi mahdollisimman halpana fistikessun viejinä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Itse olen käyttänyt yhtä kolmen scouttimopon ryhmää, ossa on yksi veteraanikessu fistillä.
Ovathan ne todellakin yhden tempun ihme, jos saat 1. vuoron niin ne saattavat pistää tankin tms. rikki. Jos taas et saa 1. vuoroa niin ne on tapettu aivastamalla, varsinkin jos porukasta lähti joku Death Companyyn.

Useampaa ryhmää en ottaisi ilman inkvisiittori-liittolaista Tarot -korteilla.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Slipoilfan

Viesti Kirjoittaja Slipoilfan »

Abu kirjoitti:Itse olen käyttänyt yhtä kolmen scouttimopon ryhmää, ossa on yksi veteraanikessu fistillä.
Ovathan ne todellakin yhden tempun ihme, jos saat 1. vuoron niin ne saattavat pistää tankin tms. rikki. Jos taas et saa 1. vuoroa niin ne on tapettu aivastamalla, varsinkin jos porukasta lähti joku Death Companyyn.

Useampaa ryhmää en ottaisi ilman inkvisiittori-liittolaista Tarot -korteilla.
Bulls eye. Mulla on sekä Blood Angeleissa sekä Scout ja että normi+attack bike ja ajatus parrakkaista harrikka-arnoldeista jotka säntäävät taisteluun ZZTopin tahdissa romuttuu yleensä alkuunsa, kun pojat kuolevat jo ekaan ohilaukaukseenkin. Assult marinet ja Land Speederit meltalla on paljon parempia vaihtoehto. Kaikkea on tullut kokeiltua.
Skenehuora
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”