"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kill-teamit

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Hammer_p1ru

Kill-teamit

Viesti Kirjoittaja Hammer_p1ru »

Tää on ehkä vastoin sääntöjä siis kysyä tätä, mutta kysyn silti. ilmotan itestäni ylläpidolle jotta voitte tarkistaa tämän. laitakaa siis lukkoon ilma omantunnontuskia moderaattorit... :)

Asiaan. Mulla on vaan BOM minisääntis eikä siitä löydy Kill-team sääntöjä, joten voisko joku selittää mulle? Pyydän selkeää selitystä, kiitos.
MacKeke

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

Pienestä sääntiksestä taitaa uupua juuri nuo kill-team säännöt.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

gw:n sivuiltakaan ei löydä, ja minuakin kiinnostaisi, minikirjan kun omistan...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Hmm, Mahtaakos Fantasiapeleissä olla 40k sääntikset muoveissa, nimittäin jos ei ole niin voisitte sieltä käydä vilkuilemassa. En nyt uskalla ainakaan vielä sääntöjä tänne laittaa ennen kuin joku viisas on käynyt kertomassa saako niin tehdä. Luulen kyllä ettei saa, mikä on melko ikävää minikirjan omistajille.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Jos haluaa koittaa pienen porukan sotimista niin yhtenä vaihtoehtona on tietenkin necromunda (säännöt julkiset).
Mainostan nyt tässä vielä kertalleen testattuja sääntöjäni miten muuttaa 40k codex necromundaan.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Ei muuta kuin kirjaa lainaamaan kaverilta/katsomaan kaupasta.
Kill-Team säännöt kokonaisuudessaan ovat aika pitkät, ja tarvitset kuitenkin sen kirjan pelataksesi, koska millään et muista kaikkea ulkoa...

Joten, ei, Vasara ei ole sääntökirjan korvike ja näin olleen emme voi kirjoittaa x-määrä sivuja sinulle suoraan sääntiksestä.

Lisäys: Kohta viiden vuoden moderoimisesti on omatuntoa hävinnyt, joten ei tarvitse antaa lupaa lukita. Tarpeen vaatiessa lukko heiluu omatunnoitta joka kerta! ;)
SpartanMk1

Viesti Kirjoittaja SpartanMk1 »

Voi olla, että tämä on myöhässä tai tarpeeton mutta jos kuitenkin jotakuta kiinnostaa niin löysin tällaisen.
http://us.games-workshop.com/games/40k/ ... /killteams
Antaahan toi vähän vinkkiä mistä on kyse
Viimeksi muokannut SpartanMk1, Pe 26.01.2007 19:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

SpartanMk1 kirjoitti:Voi olla, että tämä on myöhässä tai tarpeeton mutta jos kuitenkin jotakuta kiinnostaa niin löysin tällaisen.
http://us.games-workshop.com/games/40k/ ... lteams/def
Antaahan toi vähän vinkkiä mistä on kyse
voi olla jos linkki vain toimisi.
SpartanMk1

Viesti Kirjoittaja SpartanMk1 »

Nyt pitäisi toimia. Minä vielä testasin tuon linkin jo ekalla kerralla ja hyvin toimi. Ehkä minä olen vaan käsi näiden koneiden kanssa:(
Pahoittelen syvästi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”