Tälläinen veteraani kessu tuli maalattua jokunen viikko sitten. Tämän herran väritys ei aivan ole sama kuin muun armeijani koska maalasin sen ihan testiksi kun rupesi toi kuivamaalaus hetkellisesti tympimään. Elin tätä maalatessa olen vain layeroinut ja jonkin sorttista blendailuakin olen yrittänyt...
Kuvat ompi tossa:
sivusta
takaa
edestä
toinen sivu
SM Veteran sergeant
SM Veteran sergeant
Älä ota sitä vakavasti.
Siis tuo keltainen vaate on juuri sopiva minusta.Itse lisäisin siihen ehkä golden yellowin ja bleached Bonen sekoitusta.Ja vanhoissa codexeissa mariineilla on plajon keltaisia vaatteita.Muuten figu on erittäin hieno.Ja noihin kypärän syvennyksiin tuo sinen sopii hyvin.
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Onhan tuo ihan siisti, mutta itsekin sanoisin että tuota valkoista on liian vähän. Oikeaan olkasuojaimeen voisi lisätä jotakin, ja silmät näyttävät vähän liian vaaleanpunaisilta. Tai sitten voi syyttää kameraa. Kelpo nappi, laatu työtä.
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz
Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz
Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3
- Kaapelikala