Hei! Aloitin juuri Ogre kingdoms armeijan tekemisen, ja kaipaisin neuvoja ihon malaukseen. En haluaisi tehdä sellaista gw:n tylsää saven väristä ihoa, vaan sellaisen ihmisen ihon värisen ihon.
Millä värillä kannattaisi aloittaa, millä korostaa...yms
Kiitos etukäteen! :-)
Maalausneuvoja ogreille
Ihmisen ihoa olen lähtenyt yleensä tekemään Vermin Brownista korostaen Elf Fleshiin. Tuolla saa sellaisen suhteellisen neutraalin vaalean ihon. Kelttiporukalleni olen taasen hakenut vähän tummempaa punertavaa sävyä, jonka olen tehnyt Dark Flesh pohjalla korostaen sitä sitten Tanned Fleshiin ja aivan aavistuksen verran Elf Fleshiin. Reseptejä ihon maalaamiseen on yhtä monta kuin maalaajiakin
Pieleen ei voi mennä, kun laittaa pohjaksi jonkin ruskean ja korostaa sitten Dwarf/Elf Fleshiin (tai vastaavaan muun sarjan väriin) ja tunkee halutessaan jotain punertavaa tai kellertävää väliin. Lopussa voi korostuksia sitten tasoitella vielä washilla, itse olen tykästynyt GW:n Chestnut inkkiin tässä hommassa.
-Roope
Pieleen ei voi mennä, kun laittaa pohjaksi jonkin ruskean ja korostaa sitten Dwarf/Elf Fleshiin (tai vastaavaan muun sarjan väriin) ja tunkee halutessaan jotain punertavaa tai kellertävää väliin. Lopussa voi korostuksia sitten tasoitella vielä washilla, itse olen tykästynyt GW:n Chestnut inkkiin tässä hommassa.
-Roope
Ogret
Itsellänikin on ollut mielessä ogrejen aloittaminen. Aloita vaikka jostakin ruskeasta, siihen päälle Elf fleshiä, inkkaus dwarf fleshillä
ja niskaan vielä jotain punaista ja mahan kuivamaalaat pallid fleshillä vaaleammaks.
ja niskaan vielä jotain punaista ja mahan kuivamaalaat pallid fleshillä vaaleammaks.
Löytyy.