"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Empire tulee..

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

MakeH kirjoitti: Tämän takia kysynkin sinulta, mitä mieltä olet uudesta helblasterista? onko se mielestäsi käyttökelvoton tai huono valinta kuten siitä eniten lukee sanottavan?
Jaa-a. En ole toistaiseksi ampunut sillä laukaustakaan seiskan säännöillä, mutta melko harvoin sillä ampui kuutosessakaan. Pidän sitä erinomaisena vastustajan liikkeen rajoittajana. Ja samaa mieltä Dolmotin kanssa siitä, että isompi uhka-alue on parempi juttu.

Minä pidän yleensä peliä onnistuneena, jos helblaster ei joudu ampumaan laukaustakaan. Se tarkoittaa yleensä sitä, että vastustaja on pelannut joukkonsa sinne, minne minä ne haluan. Ja koska meikäläisen noppatuurilla niiden viisplussien heittely on kumminkin niin epätoivoista, kapineen rooli omassa armeijassani on pääasiallisesti pelote, ei tappokone.

Muistelen silti kaiholla aikoja, jolloin 20 haltiakeihäsmiehen blokki haihtui kertalaakilla atomeiksi...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Savustuspönttö

Viesti Kirjoittaja Savustuspönttö »

Itse petyin tohon Arkkilekuriin. Sinänsä se toimii magiapuolustajana ja maagina, mutta taistelupuoli on vähän huono... odottaishan semmoselta kokeneelta uber-warriorpriestiltä vähän enempää kun 2 attackia ja ws 4...

Ikävä myös tuo inner circle knightien siirtäminen specialiin, slotteihin on jo valmiiks aika turhan paljon tunkua outridereiden ilmestymisen ja Greatswordien rajotuksen katoamisen takia.
hc_andersen

Viesti Kirjoittaja hc_andersen »

Itse petyin tohon Arkkilekuriin. Sinänsä se toimii magiapuolustajana ja maagina, mutta taistelupuoli on vähän huono... odottaishan semmoselta kokeneelta uber-warriorpriestiltä vähän enempää kun 2 attackia ja ws 4...

Ikävä myös tuo inner circle knightien siirtäminen specialiin, slotteihin on jo valmiiks aika turhan paljon tunkua outridereiden ilmestymisen ja Greatswordien rajotuksen katoamisen takia.
Itse pidän näitä molempia positiivisina asioina. Arch lector on muutenkin liiallisen hyvä Generaliin nähden, ja Inner Circlen kuuluukin pysyä ritari-armeijoiden eliittinä.
chaos pete

Viesti Kirjoittaja chaos pete »

Arch Lector on juuri passeli noilla taidoilla, ja parhaana puolena, jos haastat vastustajan über strenght 7 lordin, niin Strenght tippuukin 6 tasolle, ja kärry säilyy ehjänä.. Ja Lector on muutenkin aikamoisen halpa siihen mitä tekee..

Inner Circleille kävi ihan oikein, antaa mahdollisuudet teemoitetulle ritari armeijalle, ja laittaa miettimän, kannattaako ottaa aina Inner Circleä.

Pettymyksiä kirjassa ovat oikeasti vaan Great Weapon ritarit, hyi, en koske, huntsmenit, jotka vasta pohjanoteeraus ovatkin ja insinörtin huonontaminen entisestään.. Unohtamatta tietenkään juustoisa Halberdierejämme..

Positiivista on sitten uusi tankki, joka toimii pelin säännöillä, greatswordien hinnan tiputus, Hellblasterin uusi rooli, missä se onkin tosi hyvä! Ja jalkaväen hinnat sekä Arch Lectorimme.

Ja kyllä, pelaan Empirellä
Ikävä kyllä spirit of the game on epäkuolleiden special character, jonka valmistus taidettiin lakkauttaa tuossa 90-luvun alkupuolella - The Captain
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Asiasta kukkaruukkuun, onkos siitä Teh Imperial Dragonista tippunut vielä kuvia?

Jos niin panisikos joku linkkiä?

(Ja jos jos on jo esitelty jo tässä topicissa niin oma netti bugaa ja en ehdi viipymään koulun koneella niin pitkään että ehtisin ettiä. Painaa inssityö päälle ;) )
Set fire to the family tree.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”