"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[Maalauskisa - SCI-FI] Säännöt ja ilmottautuminen

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

voiko osallistua oma tekemillä ei-gw-figuilla? (niillä on kuitenkin 40k aseet.)
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Siis laitetaanko kilpailukuva heti näkyville, siis oikeasti kaikkien katseltavaksi heti kun se on lähetetty? Säännöt sanovat näin! En nimittäin itse haluaisi ihmisten näkevän figuani ennenkun deadlinella, etteivät kopioisi onnistunutta väriteemaani (niin varmaan!)...
Vastaa pian, sillä oma kilpakuva on tänään valmis, ja lähettäisin sen jo huomenna...
[Luoja]

Viesti Kirjoittaja [Luoja] »

Mitenkäs tuota kun minun SM-Chaplain on haavoittunut ja kulkee pyörätuolilla niin käykö se? Se on kovin pieni se tuoli, eli tuskin haittaa (jos jätän sen whirlwindin multirocketlauncherin suosiolla siitä pois). Ja kun kasaan modelin kiljoonasta osasta niin otanko niistä sen beforekuvan?
VC
Viesti:

Re: [Maalauskisa - SCI-FI] Säännöt ja ilmottautuminen

Viesti Kirjoittaja VC »

VonCarstein kirjoitti: Figun EI tarvitse olla GW:n valmistama. Kaikki käyvät, kunhan mittakaava on maksimissaan 30mm(GW:n figut ovat 28mm).
Eli kyllä. Saat osallistua itse tehdyllä figulla.
maddog kirjoitti:Siis laitetaanko kilpailukuva heti näkyville, siis oikeasti kaikkien katseltavaksi heti kun se on lähetetty? Säännöt sanovat näin! En nimittäin itse haluaisi ihmisten näkevän figuani ennenkun deadlinella, etteivät kopioisi onnistunutta väriteemaani (niin varmaan!)...
Vastaa pian, sillä oma kilpakuva on tänään valmis, ja lähettäisin sen jo huomenna...
Laitan valmiit kuvat näkyville samantien, kun sen saan.
Tällä pyrin estämään ikävän tapahtuman, joka fantasy sarjassa kävi, eli yhden kilpailijan valmis kuva ei päätynyt kilpailuun, vaikka hän olikin toimittanut sen ajoissa ja ohjeiden mukaan.
Voit estää muita näkemästä figuasi ennen aikojaan toimittamalla kuvan vasta deadlilnen läheisyydessä. En halua ottaa sitä riskiä, että jonkun yli kuukausi etuajassa lähettämä kuva häviää.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

[Luoja] kirjoitti:Mitenkäs tuota kun minun SM-Chaplain on haavoittunut ja kulkee pyörätuolilla niin käykö se? Se on kovin pieni se tuoli, eli tuskin haittaa (jos jätän sen whirlwindin multirocketlauncherin suosiolla siitä pois). Ja kun kasaan modelin kiljoonasta osasta niin otanko niistä sen beforekuvan?
Kinkkinen kysymys. Nämä rajatapaukset ovat aina ikäviä. Melkein pitäsisi nähdä kuva ennen, kun sanon mitään. Sanotaan vaikka, että mikäli olet korvannut ukon osan pyörillä, niin sitten OK, mutta jos se tuoli on selvästi kulkuväline, niin ei.

Before kuvassa figun ei tarvitse olla koottu. Otat vain kuvan läjästä palasia, niin sillä hyvä.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Kaikki kuvat(sekä before, että after) laitetaan netiin näkyville heti, kun ne toimitetaan minulle.
Missä noita kuvia voi katsella? Vai eikö kukaan ole lähettänyt vielä yhtään "ennen" kuvaa?
And they wonder how he dealt with stress so well..
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

VJ kirjoitti:
Kaikki kuvat(sekä before, että after) laitetaan netiin näkyville heti, kun ne toimitetaan minulle.
Missä noita kuvia voi katsella? Vai eikö kukaan ole lähettänyt vielä yhtään "ennen" kuvaa?
Heh.. no. Faktahan on, että järjestäjä on ollut laiska eikä ole vielä laittanut kuvia näkyville. Käytännössä tuo ukaasi siis koskee after kuvia, joita viimeksi sateli vähän turhan pitkällä aikavälillä.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Minä kun olen tällainen nyypä, niin miten sen kuvan saa laitettua sinulle (VonCarstein)? Lainaan kaverin digikameraa, ja lähetän kuvan luultavasti lauantaina. Saako sinä figussa siis olla musta pohjamaali?
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Jypermään! kirjoitti:Minä kun olen tällainen nyypä, niin miten sen kuvan saa laitettua sinulle (VonCarstein)? Lainaan kaverin digikameraa, ja lähetän kuvan luultavasti lauantaina. Saako sinä figussa siis olla musta pohjamaali?
Kaksi tapaa. Joko laitat kuvan nettiin (vaikka PB) tai sitten laitat sen suoraan sähköpostin liite tiedostoksi. Jälkimmäinen on parempi tapa.

Figussa saa olla musta/valkoinen pohjamaali.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Before kuvat löytyvät:
http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/ma ... 02/before/

Jos kuvasi ei ole mukana, niin lähetäppä minulle huomautus.

Vielä on vähän aikaa ilmoittautua. Kaikki mukaan!
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Joo. Minä olen lähettänyt kuvan VonCarsteinin sähköpostiin, muuta ei varmaan tarvitse tehdäkään.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
VC
Viesti:

Re: [Maalauskisa - SCI-FI] Säännöt ja ilmottautuminen

Viesti Kirjoittaja VC »

Alkaa ensimmäinen deadline lähestyä. Muutamalle on kuitenkin annettu lisäaikaa before kuvan toimittamiseen. Eli tiedoksi vain muillekin, että vielä nyt alkavan viikon aikana ilmoittautumisia otetaan vastaan.
Valiiden kuvien kanssa deadline onkin sittren tiukempi. Eli pensselit heilumaan!
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Voikos vielä osallistua? Haluaisin tulla vielä mukaan, jos saat before kuvan huomenna maanantaina?
"If it bleeds, we can kill it."
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

TranssiApina kirjoitti:Voikos vielä osallistua? Haluaisin tulla vielä mukaan, jos saat before kuvan huomenna maanantaina?
Kyllä voi.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Haittaakos jos modeli on vaihdossa saatu ja edellinen omistaja on sen joskus maalannut ja nyt siitä on otettu maalit puis? Ku ei jaksais tuota modelia ruveta kaupasta uudestaan ostelemaan
"If it bleeds, we can kill it."
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

TranssiApina kirjoitti:Haittaakos jos modeli on vaihdossa saatu ja edellinen omistaja on sen joskus maalannut ja nyt siitä on otettu maalit puis? Ku ei jaksais tuota modelia ruveta kaupasta uudestaan ostelemaan
Ei haittaa. Before kuvassa vaan ei saa olla muita värejä, kuin pohjamaali(musta/valkoinen).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”