Ork Warboss
Ork Warboss
Mitkähän aseet tällä herralla on kädessä? http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
- Cancerblood
Örkeillä kaikki ei aina ole ihan sitä miltä se näyttää.
Itse olen käyttänyt sitä kaksipiippuista shootaa niin shootier-shootana kuin moredakka-shootana, mutta en koskaan bigshootana. Kyllä se siihenkin tietysti soveltuu.
Saman figun lyömäase näyttää päällepäin erehdyttävästi 'uge chopalta. Koska kyseisen astalon säännöt tekevät siitä melko kelvottoman, pelaan sitä itse tavallisen choppana. Koska kyseinen figu toimii armeijassani bigmekkinä, voi iso leka käydä myös mek's toollsista.
Se elukan näköinen siinä toisen warbossin kädessä voi yhtä hyvin olla attack squigi tai bionik arm. Bionik armin kohdalla kodeksissa ehdotetaan "ferocious creatures" -vaihtoehtoa, kun taas squigit ovat tunnetusti terävähampaisia pikkuelukoita.
Itse olen käyttänyt sitä kaksipiippuista shootaa niin shootier-shootana kuin moredakka-shootana, mutta en koskaan bigshootana. Kyllä se siihenkin tietysti soveltuu.
Saman figun lyömäase näyttää päällepäin erehdyttävästi 'uge chopalta. Koska kyseisen astalon säännöt tekevät siitä melko kelvottoman, pelaan sitä itse tavallisen choppana. Koska kyseinen figu toimii armeijassani bigmekkinä, voi iso leka käydä myös mek's toollsista.
Se elukan näköinen siinä toisen warbossin kädessä voi yhtä hyvin olla attack squigi tai bionik arm. Bionik armin kohdalla kodeksissa ehdotetaan "ferocious creatures" -vaihtoehtoa, kun taas squigit ovat tunnetusti terävähampaisia pikkuelukoita.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Attack squig on erillinen modeli erillisellä basella. Sen sijaan bionki arm voi olla "one-shot slugga, retractable spikes, ferocius creatures in gages or something even more unsubtle."
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
niin tosiaan,olisi tuonkin voinut mainita omassa viestissä.nojoo.Daider ownaa.Onko 40k squigille muuten omaa figua,vai onko se sama kuin FaBan vastaavat?daider kirjoitti:Attack squig on erillinen modeli erillisellä basella. Sen sijaan bionki arm voi olla "one-shot slugga, retractable spikes, ferocius creatures in gages or something even more unsubtle."
WD:n raporteissa nyt käytetään milloin mitäkin milloin minäkin. Lisäksi näistä raporteista on usein löydetty ties minkälaista sääntövirhettä, joten niitä ei aivan raamattuna tarvitse lukea.helke kirjoitti:Eräässä WD:n matsi raportissa tätä kättä käytettiin squigina. Itse käytän sitä milloin minäkin.
Boo-yah! Sain kuin sainkin tämän iltaisella spämmimismaratonilla 400 viestiä täyteen. Victory dance!
Niinpä onkin. Sotkin tämän slaverin squighoundiin.daider kirjoitti:Attack squig on erillinen modeli erillisellä basella.
Mutta kaipa bossinkin kanssa voi käyttää inkvisitiolta tuttua familiarsääntöä "for modellin purposes familiar may be represented on same model".
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!