Mordheimin hepoisia

Kääpänä

Mordheimin hepoisia

Viesti Kirjoittaja Kääpänä »

Morjens!

Olen tässä viimeaikoina innokkaasti lueskellut mordheimin artikkeleita. Säännöt ja warbandit lukaisin nopeasti, jonka jälkeen siirryin lukemaan eläimistä (blazing shaddles) kertovaa artikkelia. Siellä sanottiin, että ratsastaaksen hevosella, ratsastajalla pitää olla riding skill. Warbandien selailun jälkeen kellään ei näyttänyt olevan riding skilliä. Kampanjan sääntöjen trading kohdasta löytyy jotain freelancereitä, mutta eikö ratsastajia saa kampanjan alussa tai yksittäisessä pelissä ollenkaan?
En ole muuten lukenut noita kampanjan sääntöjä kunnolla, kunhan todella nopeasti selasin.
Olisin hyvin kiitollinen avusta. =)
Tezze

Viesti Kirjoittaja Tezze »

Tässähän on siis kyseessä Riding Skill, joka esitellään siellä Blazing Saddles ohjeistuksessa ja sen voi saada ketä vain hero, mutta kampanian alkuun tätä ei voi saada yksittäisiin taisteluihin voi, mutta en muista mitä skillit sitten maksaa. Ja voihan niite heppoja muutenkin ratsastaa taistelussa se vaan tulee vaikeaksi kun ratsastaja ei osaa sitä pitää hallussa. Ainakin näin muistaisin, Korjatkaa jos olen väärässä. Ja eihän sellaista heppaa saakkaan alkuun ainakaan virallisilla bandeilla.
Why try to live? you´ll die anyway

Paina tätä
Kääpänä

Viesti Kirjoittaja Kääpänä »

No harmi. En siis voi käyttää kihtiä averlandien kapteenina?

Kiitoksia avusta kumminkin =) .

EDIT: Siis knihtiä ei kihtiä :D .
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

kääpänä kirjoitti:EDIT: Siis knihtiä ei kihtiä :D .
Mitäs täällä puhutaan kansantarun henkilöistä?

Olen itse tajunnut että toi Riding skill on vapaaehtoinen kampanjoihin, sillä eikö se ole optional sääntö kuten vaikka wilderness säännöt?
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”